2007, an fast pentru mărcile italiene în România

Românii încep să prindă gustul autoturismelor italiene, marca Fiat înregistrând o creştere de 50% în anul recent încheiat, comparativ cu 2006. O altă marcă din Peninsulă în creştere pe piaţa românească a fost Maserati, cu un plus de aproape 40%.

2007, an fast pentru mărcile italiene în România 2007, an fast pentru mărcile italiene în România

Cu 9.727 de vehicule vândute şi o creştere de 50% faţă de anul trecut, marca Fiat a încheiat peste aşteptări un an caracterizat delansarea a 3 noi modele: Fiat Linea, Fiat Bravo si Fiat Sedici şi introducerea pe piaţă a motorizărilor Starjet şi T-Jet.

Fiat Panda a continuat linia ascendentă a ultimilor ani, dublându-şi vânzările din 2006 (1495 vs. 746 de unităţi). În acelaşi timp, cele două modele din familia Punto, Punto Classic şi Grande Punto, au contribuit la aprecierea mărcii prin comercializarea a 2698 de unităţi (1200 Punto şi 1498 Grande Punto), cu 96,6% mai mult decât în 2006. Noul Fiat Linea, lansat în urmă cu câteva luni, a atins 752 de unităţi, urmând ca din acest an gama să fie completată de o nouă motorizare: 1.4 T-Jet 120 CP.

Marca Alfa Romeo a înregistrat o evoluţie de 9% a vânzărilor, de la 237 de unităţi în 2006 la 259 în 2007, printre factorii de creştere s-au numărat noua tehnologie Q Tronic şi noile versiuni Alfa 147 Black Line şi Alfa 159 Emozione . Cel mai de succes model a fost în 2007 Alfa 159, cu un total de 142 de unităţi vândute, motorizarea cea mai solicitată de clienţi find cea de 1.9 Multijet 150 CP, urmată îndeaproape de cea de 2.4 Multijet 200 CP.

Un an excelent a avut şi exclusivista marcă Maserati, a cărei creştere a vânzărilor a fost de 38%. În 2007 s-au comercializat 22 de unităţi faţă de 16 anul trecut. Cu un volum de 12 limuzine, Quattroporte este cel mai vândut model al mărcii, în timp ce Granturismo, model a cărui comercializare a început abia în luna august, s-a vândut deja în 6 exemplare.

Lancia, care se pregăteşte acum de lansarea noului model Lancia Delta, a păstrat interesul pieţii prin modelul Ypsilon, comercializându-se 32 de unităţi.Pentru SsangYong volumul a fost de 303 unităţi, dintre care 99 Kyron, 93 Actyon şi 90 SsangYong Rexton.

Divizia de vehicule comerciale Fiat Professional a încheiat anul cu un total de 5995 de unităţi comercializate
şi o creştere de 79% faţă de volumul atins în 2006 (3341 unitati).

AutoItalia Group, importator autorizat al mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong şi Honda Motorcycle în România, a încheiat anul 2007 cu un total de 16.338 de unităţi vândute, cu 56,3 % mai mult decât în 2006 când s-au comercializat 10.452 de vehicule, şi cu 135,6% mai mult decât în 2005 (6934 unităţi).

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.