2008 North American International Auto Show

Producătorul german şi-a motivat decizia prin numărul mic de maşini vândute în zona de desfăşurare a salonului.

2008 North American International Auto Show 2008 North American International Auto Show

Cifrele seci tind să le dea dreptate celor de la Porsche, aceştia reuşind să vândă doar 290 de maşini în Michigan, un numar infim dacă luăm în calcul cele 2172 de modele comercializate în New York sau 8827 în California. De aceea Porsche a hotărât să-şi îndrepte eforturile spre o piaţă cu un real potenţial, mişcarea fiind una strategică, împusă mai mult de raţiuni strict economice. Astfel, nemţii vor participa în 2008 la Saloanele Auto locale, mai mici dar mai reprezentative, din Chicago, Los Angeles, Miami, New York şi Toronto.

În final decizia este una totuşi discutabilă, Salonul Auto de la Detroit fiind cel mai important de pe continentul american şi se clasează în top 3 pe plan mondial. Având în vedere însă capacitatea celor de la Porsche de a realiza un profit enorm, aceasta hotărâre pare una justificată.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.