2017 a fost un an de succes pentru Daimler Trucks

Autor: Marius Vișan 19 ian. 2018 Știri auto

Divizia Trucks a Daimler şi-a majorat numărul de livrări internaţionale în primele 11 luni ale anului 2017 cu 12% faţă de rezultatele înregistrate în 2016, ajungând la 422.500 unităţi. Până la finalul lunii noiembrie 2017, Daimler a livrat mai multe autocamioane decât pe întreg parcursul anului 2016, când divizia de camioane a Daimler a comercializat aproximativ 415.100 vehicule la nivel global sub brandurile Mercedes-Benz, FUSO, Freightliner, Western Star, Thomas Build Buses şi BharatBenz.

Pe baza rezultatelor iniţiale din luna decembrie 2017, estimările Daimler Trucks arată că, la finele anului, volumul total de vânzări realizate la nivelul diviziei se ridică la circa 465.000 vehicule (faţă de cele 415.100 comercializate în 2016). Cifrele finale de vânzări vor fi comunicate public cu ocazia conferinţei anuale de presă a Daimler, ce urmează să aibă loc la data de 1 februarie 2018.

Divizia Trucks a Daimler şi-a majorat vânzările în regiunea UE30 (Uniunea Europeană, Elveţia şi Norvegia) cu 3 procente în primele 11 luni ale anului 2017, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent (71.100 unităţi, între ianuarie – noiembrie 2016).

La nivelul pieţei locale, divizia Truck & Bus a Mercedes-Benz România şi-a consolidat poziţia de lider al pieţei de camioane în România pentru al patrulea an consecutiv. Deşi piaţa autovehiculelor comerciale grele a fost mai mică decât în 2016, Mercedes-Benz şi-a crescut cota de piaţă cu 1,7% în primele unsprezece luni din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, ajungând la o cotă totală de piaţă de 21,8%.

Cel mai bine vândut model a fost Mercedes-Benz Actros pentru transport internaţional, acesta ocupând o pondere de circa 80% din totalul vânzărilor locale ale diviziei Truck & Bus a Mercedes-Benz România.
 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide