26 Iulie în istoria automobilistică

26 Iulie a fost ziua în care s-a anunţat una dintre cele mai interesante mutări din designul auto, Peter Schreyer, omul care a desenat prima generaţie Audi TT mutându-se la o companie fără mare renume la acea vreme, KIA Motors.

26 Iulie în istoria automobilistică 26 Iulie în istoria automobilistică

26 Iulie 2006 - În această zi ştirea că Peter Schreyer a lăsat Audi pentru a deveni şeful departamentului de design al KIA Motors a făcut înconjurul presei de specialitate. La acea vreme a fost o mişcare foarte îndrăzneaţă , Schreyer fiind cel care a desenat foarte apreciata primă generaţie Audi TT, iar KIA o companie cu un stil şters şi banal.

Peter Schreyer a fost unul dintre designerii care practic a crescut în cadrul Audi şi apoi Volkswagen, încă din 1978, atunci când a primit un stadiu de practică la Audi, lucrând pentru compania germană. Printre realizările sale s-au numărat Audi TT în 1995, Audi A4 Avant şi Audi A3 în perioada 1996 - 1998 şi Volkswagen Concept R în 2004.

La KIA Schreyer a impus curentul de design "Tiger nose", generând o imagine de marcă mult mai omogenă şi dinamică. Cele mai notabile realizări ale sale la KIA sunt Soul, Sorrento, Sportage şi Cadenza.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.