A treia generaţie BMW Seria 1 este supusă unor teste la centrul din sudul Franţei - GALERIE FOTO

Noul Seria 1 vine cu cel mai puternic motor de 4 clindri al mărcii, tehnologie nouă de control al tracţiunii şi mai mult spaţiu în cabină.

A treia generaţie BMW Seria 1 este supusă unor teste la centrul din sudul Franţei - GALERIE FOTO A treia generaţie BMW Seria 1 este supusă unor teste la centrul din sudul Franţei - GALERIE FOTO

A treia generaţie BMW Seria 1 este supusă unor teste la centrul BMW de la Miramas, în sudul Franţei. Pe diferitele piste de manevrabilitate se testează agilitatea noului BMW Seria 1. Acest lucru a fost precedat de cinci ani de activitate de dezvoltare intensă şi de trecerea la arhitectura modernă BMW cu tracţiune faţă. 

Noul BMW Seria 1 beneficiază de toată experienţa acumulată pe parcursul ultimilor ani cu modelele BMW Group cu tracţiune faţă. Un element crucial pentru agilitatea foarte ridicată a automobilului este tehnologia ARB (limitare a patinării roţii actuatorului contiguu) cunoscută de la BMW i3, care acum îşi face debutul la un automobil cu motor termic. 

Tehnologia ARB, care este standard la BMW Seria 1, dispune de un sistem de control al patinării poziţionat direct în unitatea de control a motorului în loc să fie în unitatea de control pentru funcţia DSC (Controlul Dinamic al Stabilităţii). Fără căile lungi de semnal, informaţia este trecută de trei ori mai rapid, viteza de reglare fiind percepută de conducător de zece ori mai repede. În strânsă colaborare cu funcţia DSC, limitarea patinării roţii actuatorului contiguu reduce semnificativ subestimarea puterii experimentată de obicei de automobilele cu tracţiune faţă, dar fără intervenţia de control pentru stabilizarea dinamicii laterale. BMW Performance Control (distribuţia momentului de cuplu) este disponibil tot standard, iar suplimentar creşte agilitatea BMW Seria 1 prin intervenţia frânei dinamice. Mai mult, rigiditatea torsională a structurii caroseriei este îmbunătăţită prin utilizarea direcţionată a braţelor suplimentare cum ar fi "lonjeronul boomerang" standard pe puntea spate.

Nou dezvoltatul motor cu patru cilindri se evidenţiază în portofoliul de motorizări pentru noul BMW Seria 1. BMW M135i xDrive dispune de cel mai puternic motor cu patru cilindri de la BMW Group, cu o capacitate de 2,0 litri şi tehnologie BMW TwinPower Turbo. Propulsorul oferă 225 kW (306 CP).

BMW Seria 1 a făcut un pas major înainte şi în ceea ce priveşte spaţiul interior. Datorită noii arhitecturi cu tracţiune faţă cu motoare dispuse transversal şi tunel central coborât, un spaţiu suplimentar notabil este disponibil acum faţă de modelul anterior, în special pentru locurile din spate. De exemplu, spaţiul pentru picioare pentru pasagerii din spate a crescut cu 33 de milimetri, iar spaţiul pentru cap la locurile din spate cu 19 milimetri. Accesul la compartimentul spate este mai uşor, iar portbagajul a fost extins cu 20 de litri, la 380 de litri. Astfel, noul BMW Seria 1 combină caracteristici de manevrabilitate remarcabilă cu un spaţiu mărit semnificativ.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.