Accident mortal cu Lexus LF-A lângă Nurburgring

Pierdere mare pentru cei de la Toyota: şeful de teste, Hiromu Naruse, şi-a pierdut viaţa într-un recent accident, fiind la volanul unui Lexus LF-A Special Edition.

Hiromu Naruse şi-a început cariera în 1963 la Toyota, intrând în echipa de ingineri de la departamentul Evaluarea şi Dezvoltarea Vehiculelor. A fost principalul responsabil în dezvoltarea iconicei Toyota 2000GT, dar şi a noului supercar Lexus LF-A.

În momentul tragediei, Hiromu Naruse era la volanul unui Lexus LF-A Special Edition, pe un drum din vecinătatea cunoscutului circuit Nurburgring. Întâmplarea face ca, pe acelaşi drum, dar din sens contrar, să circule un BMW Seria 3, aflat de asemenea în teste speciale.

Poliţia a concluzionat că accidentul se datorează vitezei mult prea mari faţă de limita de 100 km/h de pe acel tronson, în urma coliziunii celor două maşini Hiromu Naruse, în vârstă de 67 de ani, pierzându-şi viaţa. Testerii din maşina BMW au fost şi ei răniţi, unul dintre ei fiind în stare critică.

Accidentul a fost atât de violent, încât a fost nevoie de intervenţia echipajelor de descarcerare pentru extragerea trupului inginerului japonez din epava contorsionată.

Hiromu Naruse nu a fost doar inginer, ci şi pasionat al curselor de maşini, fiind şeful echipei Lexus Gazoo Racing, care a participat la cursa de 24 de ore de pe Nurburgring, organizată de ADAC.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.