Ai grijă unde schimbi cauciucurile. Uite la ce riscuri te expui dacă alegi o vulcanizare neautorizată

Lipsa unui lucrător calificat sau a unor scule şi utilaje adecvate pot duce la defecţiuni

Ai grijă unde schimbi cauciucurile. Uite la ce riscuri te expui dacă alegi o vulcanizare neautorizată Ai grijă unde schimbi cauciucurile. Uite la ce riscuri te expui dacă alegi o vulcanizare neautorizată

Registrul Auto Român a efectuat o serie de verificări în vulcanizările din Bucureşti şi judeţul Ilfov. Inspectorii RAR au verificat 131 de ateliere de vulcanizare şi la 90 dintre ele au fost constatate diferite abateri. Din totalul unităţilor verificate s-a constatat că 41 erau neautorizate (unele dintre ele în curs de autorizare.

Citeşte şi Ce maşină conduce Simona Halep - GALERIE FOTO

Citeşte şi TEST DRIVE: În lupta din clasa medie, Renault are un Talisman norocos - VIDEO + GALERIE FOTO

Citeşte şi Dacia a lansat cutia automată Easy-R

Citeşte şi GALERIE FOTO Ştiai de Rodica, GAL sau M.R.? Astea sunt doar câteva dintre maşinile româneşti necunoscute

Citeşte şi GALERIE FOTO. Ce "monştri" militari se produc în România

Lipsa unui lucrător calificat sau a unor scule şi utilaje adecvate pot duce la defecţiuni care să afecteze siguranţa circulaţiei şi pot aduce prejudicii importante atât jantelor cât şi anvelopelor. Dintre acestea, amintim:

  • strângerea insuficientă a prezoanelor sau piuliţelor duce la ovalizarea găurilor de strângere a jantei sau poate duce la pierderea roţii în mers;
  • strângerea prea puternică, peste cuplul de strângere indicat, poate duce la întinderea materialului şurubului şi la ruperea acestuia, în timp;
  • o presiune prea scăzută în anvelope duce la uzura neuniformă a anvelopei şi la creşterea rezistenţei la rulare (ceea ce are ca efect creşterea consumului de cumbustibil);
  • o presiune prea mare în anvelope duce la uzura mai accentuată a zonei centrale a benzii de rulare faţă de zonele laterale;
  • deteriorarea filetului datorită utilizării pistolului cu aer încă de la începutul strângerii; prezonul trebuie înfiletat la început (primele două spire ale filetului) cu mâna, pentru a nu intra strâmb, ceea ce ar duce la distrugerea filetului.
  • echilibrarea roţii pe maşina de echilibrat roţi trebuie făcută obligatoriu; lipsa unei bune echilibrări se traduce în mers, la anumite viteze, prin vibraţii sau bătăi.

Citeşte şi Modele Dacia de după 2005 care nu au mai prins linia de producţie

Citeşte şi GALERIE FOTO Ce maşini poţi cumpăra în România cu 8000 de euro

Citeşte şi Cauciucuri de iarnă 2015. Cele mai bune mărci şi preţurile la care le poţi găsi în România

Află Ce riscă şoferii care nu au CAUCIUCURI DE IARNĂ şi cum procedezi în caz de amendă

Citeşte şi The Rock a primit o maşină de 5 milioane de dolari, însă nu o poate folosi FOTO

Citeşte şi GALERIE FOTO Ce maşini poţi cumpăra în România cu 6000 de euro

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.