Ai un Black Card? Îţi trebuie şi un Hyundai...

Preşedintele Hyundai USA declară că cei mai bogaţi oameni din America au în garaj şi un Hyundai. Asta ori este lovitura de marketing a anului ori bogaţii Americii înţeleg astfel excentricitatea...

Ai un Black Card? Îţi trebuie şi un Hyundai... Ai un Black Card? Îţi trebuie şi un Hyundai...

Hyundai este o marcă de succes în special datorită raportului preţ/ calitate ireproşabil. În România succesul a fost garantat şi de noua imagine de marcă. La fel şi în Europa. Iată însă cum stau lucrurile în America, unde vârfurile de gamă Genesis şi Equus oferă mai multe dotări la preţ mai mic comparativ cu al celorlaltor modele din clasa mare sau de lux ale concurenţilor direcţi.

Se pare că nu doar cei care caută chilipiruri sau vor lux dar la bani mai puţini sunt amatori de Hyundai. Şeful Hyundai US, John Krafcik a dat publicităţii nişte date mai mult decât interesante. Oamenii care sunt suficient de bogaţi şi posesori ai card-ului negru American Express Centurion Card care practic oferă o linie de credit fătă limită, cumpără mai multe Hyundai-uri decât ne-am fi aşteptat vreodată. Sună imposibil, ciudat şi foarte excentric. Poate că din plictiseală ei trec pe lângă un showroom şi îşi spun - hai să luam un Hyundai. Şi chiar fac asta.

Asta ar fi o explicaţie foarte bună asupra faptului că 6% din posesorii de Black Card susţin că au un Hyundai în Garaj. Cifra este comparabilă cu cea a posesorilor de Bentley şi Audi! Pe lista lui Krafcik mai găsim BMW cu 22%, Mercedes-Benz cu 21%, Porsche cu 15%, Lexus 11%, Ferrari 8% şi Acura cu 7%. Şi după aceea urmează Hyundai ceea ce înseamnă că alte mărci sunt depăşite serios în acest clasament al orgoliilor.

Şi ce orgolii. Averea medie a unui posesor de Centurion este de 16,3 milioane dolari iar venitul mediu anual este de 1,3 milioane. Krafcik a subliniat comunicatul spunând că el personal nu a fost invitat vreodată să intre în Clubul Centurion. Asta cred că doare. Bogaţii îţi cumpără maşinile dar tu nu ai voie în clubul lor de joacă.

Informaţiile surprinzătoare au fost aruncate pe masă în timpul prezentării oficiale a versiunii 2012 a lui Genesis. El are de acum o versiune R-spec, cu motor V8 de cinci litri care produce 429 CP şi este cuplat în premieră unei cutii automate cu opt rapoarte. 0-100 km/h în 5,1 secunde, adică date comparabile cu cele ale vârfurilor de gamă ale Seriei 3. Genesis va fi oferit curând şi cu tracţiune integrală în America sperându-se astfel să se atingă cifra de 30.000 de unităţi vizate a fi comercializate anual.

Foarte interesant, Hyundai a mărit preţul de pornire pentru gama 2012 a lui Genesis cu aproximativ 1.200 de dolari, semn că este nevoie de mărirea profitului. Şi Lexus a procedat astfel în trecut, oferea preţuri bune dar după trecerea timpului acestea creşteau la nivel de concurenţa germană.

Krafcik a anunţat şi modificări pentru Coupe-ul Genesis, maşină care în starea actuală abia a intrat timid pe piaţa din România.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.