Asiguratorii vorbesc pentru prima oară despre „spionul din maşină“

Firma a introdus în luna iulie a anului trecut o ...

Asiguratorii vorbesc pentru prima oară despre „spionul din maşină“ Asiguratorii vorbesc pentru prima oară despre „spionul din maşină“

Telematics, tehnologia de moni­torizare a autovehiculelor, va fi elementul definitoriu în jurul căruia vor fi croite asigurările auto (Casco şi RCA) în viitorul nu foarte îndepărtat al pieţei locale de asigurări, au spus reprezentanţii industriei într-o confe­rinţă organizată de Biroul Asigură­torilor Auto (BAAR) şi Institutul de Studii Financiare (IFS).

„Spionul din maşină“, aşa cum poate fi numit sistemul telematics, poate aduce şoferilor o reducere substanţială a primei plătite pentru poliţa RCA sau Casco dacă comporta­mentul lor în trafic este unul prudent.

În prezent sunt puţini asigurători în piaţă care iau în calcul sistemele telematics în stabilirea primelor de asigurare auto, printre ei numărându-se Groupama şi Omniasig.

Citeşte şi Noul papuc românesc nu arată aşa cum te-ai fi aşteptat

Citeşte şi Aşa vei fi sigur că-ţi păstrezi maşina ca nouă

Groupama a introdus în luna iulie a anului trecut o clauză numită „autocontrol“ care poate fi ataşată poliţelor Casco de peste 800 de euro pe an, plătiţi în 4 rate. Această clauză poate aduce o reducere de până la 40%.

„Groupama Asigurări îi oferă clientului posibilitatea de a-şi reduce preţul politei Casco dacă este un şofer atent şi prudent. Practic, cu ajutorul unui dispozitiv telematics instalat pe maşină şi al unei aplicaţii mobile, clientul va putea să-şi evalueze permanent stilul de condus şi să vadă ce discount a acumulat, acesta variind între 20% şi 40%“, a explicat Călin Matei, director general adjunct al Groupama. Pe de altă parte, Omniasig şi-a propus să atragă circa 3.000 de clienţi anul acesta pentru serviciul telematics, în principal din rândul companiilor.

Continuarea pe ZFCorporate

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.