Audi, campioni mondiali la service

Autor: Baltateanu Dragos acum 9 ani Știri

Maşini rapide şi motoare urlând este ceea ce aştepţi în
mod normal de la circuitul de la Jerez.
Dar oricine a
vizitat pista la sfârşitul lunii septembrie a întâlnit un alt fel
de campioni: cele mai bune echipe de service şi tehnologie Audi din
lume s-au întâlnit aici pentru a concura la finala Internaţionala
Audi Twin Cup. Un campion mondial a fost încoronat dintr-un total
de 59 de echipe din 34 de naţiuni.

Echipa din România, Autoworld/ Cluj Napoca a terminat pe locul
11: ” Este minunat să ne aflăm printre finalişti. Echipa noastră
s-a pregătit intens, iar experienţa lor a contribuit la obţinerea
acestui rezultat. Locul 11 este o mare răsplată”, a spus Iuliu
Kolozsvari, Director Departament Tehnic/Post-Vânzare la Porsche
România SRL.

Mai mult de şase luni de competiţie şi pregătirea
meticuloasă se află în spatele participanţilor la Audi Twin Cup
finala internaţională.
La finalele naţionale,
participanţii au dovedit cât de bine îşi cunosc meseria lor: însă
la Jerez de la Frontera au demonstrat-o doar cele mai bune echipe :
59 echipe finaliste din 2.740 echipe cu mai mult de 8.000 de
participanţi.

„Comportamentul personalului din service aduce o contribuţie
decisivă la satisfacţia clientului. Noi facem tot posibilul pentru
a asigura că Audi Top Service este experimentat la toate nivelurile
dealerului”, a explicat Joachim Bähr, Şeful Departamentului de
Strategie Service şi Dezvoltare de la AUDI AG. „Cu Audi Twin Cup
promovăm calitatea serviciilor în service şi modul în care este
tratat clientul. Numărul tot mai mare de participanţi arată cât de
motivat şi dedicat este personalul din service-urile noastre.

Audi Twin Cup examinează cunoştinţele combinate ale
personalului din service-urile Audi. Ei trebuie să cunoască
produsele până la ultimul detaliu, pentru a fi în măsură să
diagnosticheze şi să rezolve defectele cât mai repede posibil. Ca
şi cunoştinţe de specialitate, se aşteaptă ca ei să ofere servicii
complete premium. Comportamentul lor în relaţia cu clientul este ,
deasemenea, foarte atent examinat. Cele mai bune echipe se califică
la categoriile individuale Tehnologie şi Service, precum şi la
categoria combinată „Twin”.

Anul acesta, echipa AMAG AG Zurich/Heerbrugg din Elvetia s-a
clasat pe locul I. Pe locul 2 s-a clasat echipa Porsche Inter Auto
din Viena/ Austria, urmaţi de echipă rusă de la Audi Center
Rostov/Taganka situat în Rostov-on-Don pe locul 3.



Comentarii
Inchide