Audi dezvoltă o baterie li-ion pe viitorul Q5 Hybrid

Audi va testa o propulsie hibridă pe Q5, deşi iniţial era vorba să vedem un Audi Q7 Hybrid. Cauza acestei schimbări de direcţie: bateria li-ion.

Audi dezvoltă o baterie li-ion pe viitorul Q5 Hybrid Audi dezvoltă o baterie li-ion pe viitorul Q5 Hybrid

maşini hybrid, maşini germane, baterii li-ionDeşi era vorba ca Audi să dezvolte o tehnologie hibridă pe modelul Q7, producătorul german a ajuns la concluzia că ar fi mai eficient să facă acest lucru cu modelul Audi Q5. Acest fapt ar putea duce la implementarea mai rapidă a acestei tehnologii şi pe berlina Audi A4 sau coupe-ul Audi A5.

Reprezentanţii Audi au anunţat că, de vreme ce încă nu există pe piaţă bateria li-ion, vor dezvolta propria lor baterie li-ion pentru tehnologia hybrid, pe care o vor introduce pe fratele mai mic al lui Q7, Audi Q5. Nici BMW sau Toyota nu sunt departe de a introduce bateria li-ion în tehnologia hybrid, japonezii făcând paşi mari şi rapizi în acest sens.

Primele modele cu baterie li-ion ale Audi şi ale Toyota sunt programate să apară în 2010. Deci adoptarea bateriilor li-ion nu mai este o idee inovatoare, ci o realitate care ar putea introduce noi standarde în dezvoltarea tehnologiilor hybrid. Bateria li-ion este mai uşoară, mai rapidă şi mult mai eficientă decât cea NiMh, folosită pe tehnologiile hybrid din prezent.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.