Audi Q7 a venit la Geneva în haine de ecologist

Noua generaţie a SUV-ului german Audi Q7 a venit la Salonul Auto Geneva 2015 în două variante - una cu motorizare clasică şi una e-tron quattro. Îţi povestesc mai jos cum arată şi cum se simte noul Audi Q7.

Audi Q7 a venit la Geneva în haine de ecologist Audi Q7 a venit la Geneva în haine de ecologist

Audi Q7 a ajuns la a doua generaţie şi a venit la Salonul Auto Geneva 2015 ca să convingă publicul european că merită să fie luat în seamă.

La standul germanilor din Geneva au fost expuse două variante de Q7 - una cu motorizare convenţională şi una e-tron quattro, adică plug-in hybrid diesel. La modelul cu propulsor clasic era coadă ca la poştă, aşa că mi-am întreptat atenţia către versiunea hibridă plug-in.

Cu excepţia unui abţibild mare pe care scrie Q7 e-tron, versiunea hibridă arată la fel ca una obişnuită, dacă mă întrebi pe mine. Da, are jante speciale şi câteva modificări gândite pentru a îmbunătăţi aerodinamica, dar în esenţă aceeaşi maşină.

În ceea ce priveşte designul, nu pot să spun că am fost dat pe spate. Mi s-a părut o maşină destul de fadă văzută din exterior.

În interior, însă, lucrurile stau mult mai bine, fiindcă am dat de materiale de cea mai bună calitate şi o ergonomie bună. Pe planşa de bord stă un ecran foarte generos pe care vezi toate informaţiile furnizate de sistemul de infotainment. Pe consola centrală există doar câteva butoane, ceea ce m-a făcut să cred că stau într-un habitaclu aerisit.

Scaunele din piele sunt moi şi par confortabile la drum lung, iar bancheta din spate oferă spaţiu foarte bun pentru trei adulţi înalţi, în vreme ce portbagajul o să înghită fără comentarii toate bagajele tale.

Sistemul de propulsie al noului Audi Q7 e-tron quttro îmbină un motor diesel de 3,0 litri cu un motor electric montat înainte de transmisia automată cu opt trepte (disponibilă standard). În total, sistemul dezvoltă 373 CP şi 700 Nm, suficient pentru a oferi un sprint de la zero până la 100 km/h în şase secunde. În acelaşi timp, potrivit informaţiilor oficiale, consumul mediu este de 1,7 l/100 km, iar autonomia în modul 100% electric este de 55 km (dacă ai încărcat bateriile înainte de a pleca de acasă).

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.