Audi R8 V10

Imensul succes de care s-a bucurat modelul R8 i-a împins pe cei de la Audi să vină cu o noutate mult așteptată: motorul V10 de 572 CP.

Audi R8 V10 Audi R8 V10
Impresionanta uzină de forță prezentă pe actualul RS6 va fi montată și pe actualul R8, care nu va primi denumirea de RS8 pentru a nu se confunda cu un viitor vârf de gamă al sedanului A8. Performanțele așteptate sunt spectaculoase, cu o accelerație până la 100 km/h sub 4 secunde și o viteză maximă de peste 360 km/h. Șeful departamentului pentru dezvoltare a trenului a rulare Wolfgang Hatz a declarat pentru Autocar: "Mașina este aprobată și va debuta în al doilea trimestru al lui 2009. Nu pot spune mai multe până atunci. Nu mai există nici probleme de răcire".

Motoarele foarte puternice situate central au pus numeroase probleme în ceea ce privește capacitatea de răcire, însă specialiștii grupului VAG au învățat multe din experiența cu Bugatti și sunt pregătiți acum să implementeze eficient V10 de 572 CP în spatele lui R8. De asemenea în dezvoltare se află și motorul de 2,5 litri turbo de 340 CP ce va fi montat pe Audi TT, model care nu va primi însă titulatura RS deoarece numai Porsche dorește să o folosească pe post de sufix.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.