Auto branding

Automobile Bavaria a fost recompensată cu titlul de Superbrand. Programul Superbrands identifică şi premiază excelenţa în branding de business. Distincţia are origine britanică şi un istoric de peste 12 ani pe pieţele cheie din lume, fiind prezentă în peste 80 de ţări.

Auto branding Auto branding

Începând din 1994, Automobile Bavaria a reprezentat mărcile BMW Group pe piaţa românească. Pornind de la un prim an cu vânzări de 11 unităţi şi sediul într-o clădire de birouri din centru, compania a ajuns pe primul loc în vânzările segmentului premium, cu 1.754 de automobile livrate în 2006, şi deţine unul dintre cele mai impresionante showroom-uri din Europa, Centrul BMW din Băneasa.


Din 2007 Automobile Bavaria este partener strategic al concernului BMW pentru piaţa românească. Această calitate oferă în afară de atribuţiile unui dealer obişnuit, conforme legislaţiei europene, şi responsabilităţi suplimentare, incluzând vânzări de flote, vânzări către corporaţii internaţionale, vânzări către diplomaţi şi autorităţi.


MINI îşi păstrează caracterul exclusiv prin concentrarea într-un singur centru de distribuţie în România, la sediul Automobile Bavaria din Băneasa. În ceea ce priveşte segmentul Moto, Automobile Bavaria îşi menţine statutul de importator general pentru România.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.