Bentley Bentayga a venit cu un portbagaj de opulenţă la Frankfurt 2015

La Salonul Auto Frankfurt 2015, Bentley a prezentat primul său SUV din istorie, denumit Bentayga. Am fost acolo, l-am văzut, iar acum îţi spun şi ţie cum arată şi cum se simte cel mai exclusivist SUV din lume.

Bentley Bentayga a venit cu un portbagaj de opulenţă la Frankfurt 2015 Bentley Bentayga a venit cu un portbagaj de opulenţă la Frankfurt 2015

Acesta e noul Bentley Bentayga, primul SUV din istoria producătorului auto britanic. Eu l-am văzut la Salonul Auto Frankfurt 2015, unde compania engleză a adus două exemplare ale maşinii care ar trebui să fie „cel mai exclusivist SUV din lume” - unul vopsit într-un maro superb, iar altul colorat într-un portocaliu destul de dubios.

Modelul maro era îngrădit şi păzit cu sfinţenie de vreo doi oameni de securitate care priveau foarte sceptic toţi oamenii care se perindau pe acolo. Şi pe bună dreptate, fiindcă pe bordul acestui exemplar se afla o opţiune care costă cât o casă (vreo 150.000 de euro; maşina porneşte de la vreo 200.000): un orologiu Breitling cu aur şi diamante, care se încarcă din energia rezultată din mişcările maşinii pe şosea. A, da, şi are un buton care îl convinge să facă un truc de circ:

Video via Chris Harris

Pe lângă ceasul cu preţ exorbitant, în portbagaj era aşezat un set de picnic care include pahare de cristal şi tacâmuri de cea mai bună calitate. Pentru că de ce nu?

Exemplarul portocaliu era deschis pentru toţi pământenii, aşa că am stat frumos la rând ca să admir interiorul îmbrăcat în pielea foarte fină a unor vaci nestresate care au fost sacrificate pentru confortul tuturor clienţilor de Bentayga. Şi trebuie să spun că e o minunăţie (există chiar şi o opţiune pentru un scaun de copil!), însă au fost şi lucruri care m-au dezamăgit.

Să nu uităm, totuşi, că vorbim de o maşină care costă cel puţin 200.000 de euro. Cu chestia asta în minte, trebuie să spun că butoanele de Volkswagen şi Audi nu prea m-au încântat atunci când le-am văzut pe volan şi consola centrală. Mai mult, sistemul multimedia pare a fi o glumă proastă, cu o grafică şi un ecran care ar fi fost considerate „utlimul tip” în urmă cu vreo şapte ani.

Dar, în cele din urmă, concluzia este că nu contează ce spun eu aici, fiindcă toată producţia pentru 2016 s-a vândut deja.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.