BMW Group a livrat un total de 519.307 de unităţi în primul trimestru din 2019

Autor: ProMotor 11 apr. 2019 Știri auto

Martie 2019 a fost cea mai bună lună de vânzări din istoria BMW Group, cu un total de 263.319 automobile premium BMW, MINI şi Rolls-Royce livrate clienţilor, o creştere de 2,8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. De-a lungul primului trimestru al anului, compania a menţinut vânzările la nivelul ridicat de anul trecut, cu un total de 605.333 de livrări (+0,1%).

Vânzările de automobile ale mărcii BMW au crescut cu 3,7% în martie, cu un total de 221.631 de livrări către clienţii din lumea întreagă pe parcursul lunii. Acest rezultat duce totalul primului trimestru la 519.307 unităţi (+0,4%). Cum disponibilitatea noului BMW Seria 3 Sedan creşte, vânzările bestsellerului companiei au crescut cu 10,8% în martie, la un total de 30.204 de unităţi vândute pe mapamond. Evoluţia pozitivă s-a datorat şi familiei de modele BMW X, cu o cerere din partea clienţilor ce creşte de la o lună la alta – X2, X3 şi X4 sunt principalii performeri, cu evoluţii de peste 10 procente ale livrărilor. 

Gama largă de automobile electrificate ale BMW Group continuă să fie foarte populare în rândul clienţilor. Cererea pentru BMW i3 creşte continuu, cu vânzări în trimestru mai mari cu 16,2% (9.227). Aceasta face să fie cel mai de succes prim trimestru din istorie pentru automobilul electric inovator ce a fost lansat în 2013. Modelele plug-in hybrid ale companiei sunt şi ele foarte solicitate – mai mult de un sfert din toate BMW Seria 2 Active Tourer livrate clienţilor reprezintă versiuni electrificate, în timp ce aproape 20% din toate MINI Countryman vândute sunt cu tren de rulare plug-in hybrid.

În acelaşi timp, la Rolls-Royce, după un an 2018 ce a stabilit un nou record pentru istoria de 115 ani a mărcii, creşterea vânzărilor a continuat în primul trimestru din 2019. Un total de 1.206 automobile Rolls-Royce Motor Cars au fost livrate.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide