BMW ne arată vehiculul viitorului: nu-i nici maşină, nici avion, nici barcă, ci toate la un loc

Alfredo Häberli e acel gen de designer industrial cu care alţi mari designeri visează să colaboreze măcar o dată în viaţă. Iar atunci când aceşti mari designeri sunt Adrian Van Hooydonk şi Karim Habib, adică cei doi oameni care ţin în mâini designul maşinilor BMW, merită să te opreşti câteva minute şi să-l urmăreşti la lucru

BMW ne arată vehiculul viitorului: nu-i nici maşină, nici avion, nici barcă, ci toate la un loc BMW ne arată vehiculul viitorului: nu-i nici maşină, nici avion, nici barcă, ci toate la un loc

Ştim că vă invităm să urmăriţi timp de 4 minute un clip care n-are legătură cu tipologia de om care-şi cumpără BMW în România la mâna a şaptea doar ca să-şi impresioneze prietenii şi-l înmatriculează în Bulgaria, dar pentru adevăraţii fani BMW, cât şi ai celorlalte maşini premium, clipul de mai jos este unul care satisface atât sufletul, cât şi ochii.

Adrian Van Hooydonk şi Karim Habib sunt cei care i-au urmat lui Bangle la cârma designului mărcii bavareze, însă chiar şi ei, cei responsabili deja de modul cum arată ultimele modele germane (şi arată excepţional de bine, o zic chiar clienţii tot mai numeroşi), au nevoie de inspiraţie. Iar uneori, aceasta vine din afara sferei designului auto. Alfredo Häberli este unul dintre acei oameni care-şi vor lăsa amprenta asupra celor doi, în cadrul unui proiect numit Precision & Poetry, tema dată acestui designer industrial fiind aceea de a crea un obiect care să amintească de esenţa filosofiei de design BMW dar şi de soluţiile de mobilitate ale viitorului.

Aripioara de rechin s-ar putea să aibă o altă formă de acum înainte... În prim-plan, Karim Habib, designerul şef BMW Automobile

A reieşit un obiect de artă, cu un sistem necunoscut de propulsie, dar care îmbină cele trei lumi ale mobilităţii: aerul, apa, pământul. Un obiect care fascinează atât vizual, cât şi tactil - şi o sursă potenţială de inspiraţie pentru maşinile viitoare desenate de cei doi designeri BMW.

Mai jos, o poveste cu oamenii frumoşi din spatele maşinilor pe care le visăm şi pe care le apreciem, din păcate, prea puţin la nivelul la care le gândesc aceştia.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.