BMW Sauber F1, tehnologii introduse în producţia de serie

Formula 1 mai poate fi privită ca un simplu concurs de viteză doar de cei naivi. Sistemul KERS nu este primul sistem dezvoltat de BMW Sauber care ar putea ajunge de pe circuitele F1 direct pe şosele.

BMW Sauber F1, tehnologii introduse în producţia de serie BMW Sauber F1, tehnologii introduse în producţia de serie

Pentru cei de la BMW Sauber F1, crearea de tehnologii pentru producţia de serie a reprezentat o condiţie obligatorie pentru revenirea lor în 2000 în campionatul F1. Din acest motiv sistemele de transmisie şi electronică din F1 sunt subordonate Centrului de Cercetare şi Inovaţie BMW (FIZ) din fabrica situată în apropiere de Munchen, loc în care sunt produse maşinile de serie.

Experienţa BMW din F1 a contribuit în dezvoltarea pentru producţia de serie a mai multor componente precum: chiulasa, carterul motor sau carcaselele din materiale CFRP . De asemenea, începând cu 2009, BMW va testa în F1 sistemele hibride, precum KERS.  Atât maşinile cât şi motocicletele produse de BMW au de câştigat de pe urma experienţei acumulate în F1.

Pentru o mai buna colaborare uzina destinată producţiei pentru F1 este construită tot în Munchen, lângă uzina unde sunt produse modele de serie.

Oare chinezii de la Geely vor să intre în F1 pentru a testa şi ei  tehnologii de ultimă oră destinate producţiei de serie? 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.