BMW Seria 1 M Coupe MotoGP Safety Car

În acest week-end la Qatar se dă startul în sezonul 2011 MotoGP. Tot în acest week-end debutează 1M MotoGP Safety Car.

BMW Seria 1 M Coupe MotoGP Safety Car BMW Seria 1 M Coupe MotoGP Safety Car

Un model aşteptat de fanii BMW de ani buni. Până va ajunge în showroom-urile 1 M Coupe va putea fi admirat începînd cu acest week-end în postura de Safety Car în MotoGP 2011, prima cursă fiind programată duminică, Marele Premiu din Qatar. 1 M Coupe Safety Car nu este un model de serie vopsit ceva mai extravagant. Este special construit de divizia MPower, doar propulsorul cu şase cilindri în linie Twin Power Turbo, care dezvoltă 340 CP, şi cutia de viteze au fost preluate fără a fi modificate.

S-a lucrat intens la reducerea greutaţii şi a optimizării distribuţiei maselor. Capota din fibră de carbon este prevăzută cu prize suplimentare de ventilare. Geamurile laterale şi luneta sunt realizate din policarbonat. Evacuarea este realizată din titan, asemănătoare modelelor de competiţie, iar pe lângă greutatea redusă a permis şi obţinerea unui sunet mai camptivant. Spoilerul discret de pe capacul portbagajului a fost înlocuit de o aripă deportantă reglabilă care oferă apăsarea necesară pentru evoluţiile pe circuit.

Interiorul este de o puritate superbă. Au fost eliminate locurile spate, scaunele faţă sunt furnizate de Recaro, au fost montate centuri de siguranţă cu prinderi în şase puncte, volanul M este îmbrăcat în alcantara şi s-a adăugat în dreptul montantului B un roll cage. În "dotarea de serie" mai există un extinctor. Suspensia a fost proiectată special pentru Safety Car, este complet ajustabilă pe compresie şi detentă. Modelul este echipat cu roţi de 19 inch, pneuri 255/35 faţă şi 285/30 spate. Sistemul de frânare, deşi extrem de performant pe versiunea de serie, a fost înlocuit cu unul de competiţie cu etriere cu şase pistonaşe.

Destul de multe modificări pentru acest BMW Seria 1 M Coupe Safety Car. Să fie această maşină un mic "poligon de teste" pentru viitoare modele de competiţie bazate pe Seria 1 M? Putem spera plecând de la acest Safety Car la o serie limitată a coupe-ului, o serie mult mai extremă? Oare vom regăsi o parte din aceste modificări sub forma unor accesorii pentru 1 M Coupe? Până atunci puteţi admira modelul în campionatul mondial MotoGP . Iată şi calendarul MotoGP, indifernet dacă sunteţi fanul 1 M Coupe sau a băieţilor din campionat.

Calendar 2011 MotoGP

20 Martie Grand Prix of Qatar, Losail

3 Aprilie Grand Prix of España, Jerez

1 Mai Grand Prix of Portugal, Estoril

15 Mai Grand Prix de France, Le Mans

5 Iunie Grand Prix of Catalunya, Circuit de Catalunya

12 Iunie Grand Prix Silverstone

25 Iunie Grand Prix of TT Assen, TT Circuit Assen

3 Iulie Grand Prix of Italia, Mugello

17 Iulie Grand Prix Deutschland, Sachsenring

24 Iulie Grand Prix Mazda Raceway Laguna Seca

14 August Grand Prix České Republiky, Brno

28 August Grand Prix Indianapolis

4 Septembrie Grand Prix of San Marino e della Riviera di Rimini Misano

18 Septembrie Grand Prix of Aragón MotorLand, Aragón

2 Octombrie Grand Prix of Japan Twin Ring Motegi

16 Octombrie Grand Prix of Australian, Phillip Island

23 Octombrie Grand Prix of Malaysian, Sepang

6 Noiembrie Grand Prix of Valenciana, Ricardo Tormo

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.