BMW xDrive Challenge – Primul 3D multiplayer social game

BMW pregăteşte un simulator 3D de condus, un joc on-line dezvoltat în premieră pentru ţările din Europa Centrală şi de Est (Bulgaria, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Slovenia şi Ungaria).

BMW xDrive Challenge – Primul 3D multiplayer social game BMW xDrive Challenge – Primul 3D multiplayer social game

BMW xDrive Challenge este o aplicaţie care utilizează puterea 3D a aplicaţiilor software moderne şi forţa de răspândire virală şi implicare a reţelelor sociale (Facebook). Aduce alături, în premieră, experienţa de condus virtuală cu posibilitatea de a putea participa la un eveniment real unde se vor putea testa modele BMW.

BMW xDrive Challenge va fi lansat la începutul lunii octombrie 2011 pe pagina oficială de Facebook BMW a tuturor ţărilor din Europa Centrală şi de Est (pentru România: www.facebook.com/bmw.romania) şi va fi disponibil on-line până la sfârşitul lunii martie 2012. În prima etapă, până la sfârşitul anului, utilizatorii vor putea testa patru automobile BMW şi se vor putea întrece în diverse competiţii pentru premii reale. În a doua etapă, din ianuarie până în martie 2012, participanţii la BMW xDrive Challenge pot câştiga o invitaţie pentru a participa la un eveniment real BMW de drive test. Astfel, participanţii, pot face trecerea de la experienţa virtuală de condus către lumea reală şi se pot întâlni cu cele mai noi modele BMW xDrive.

"Social media devine un canal de comunicare tot mai important pentru marcă şi acest lucru este arătat de creşterea constantă a numărului de fani pe pagina noastră de Facebook, de comunităţile active de pasionaţi, organizate în forum-uri precum www.bmwclub.ro, sau de bloguri precum www.bmwblogromania.ro. Am vrut să oferim fanilor noştri din on-line o legătură cu cea mai valoroasă caracteristică a mărcii - experienţa de condus. Aşa s-a născut BMW xDrive Challenge", a explicat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

Alături de experienţa unui joc multiplayer on-line 3D, aplicaţia are o componentă socială puternică. Utilizatorii pot câştiga "BMW Credits" pentru diverse acţiuni precum trimiterea de invitaţii către prieteni, curse cu prietenii sau post-uri pe Twitter sau Facebook. Cu "BMW Credits" utilizatorul poate debloca modele noi sau curse noi. Performanţele în diverse întreceri sunt reflectate într-o serie de clasamente care, la final, pot aduce participanţilor premii reale. "BMW Credits" pot fi folosite ulterior pentru a alimenta sau repara maşina sau a "plăti" taxa de participare la diferite competiţii.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.