Campanie de marketing agresivă la noul Nissan GT-R

O agenţie de publicitate din Germania a realizat o companie de promovare la noul Nissan GT-R prin care posesorii de Porsche sunt provocaţi la un test-drive cu supercarul japonez. VEZI VIDEO!

Agenţia TBWA din Dusseldorf a venit cu o soluţie mai necovenţională prin care să promoveze noul Nissan GT-R: lipirea, pe parbrizele maşinilor Porsche aflate în parcare, a unui abţibild în care este reprezentat spatele supercarului japonez şi un mesaj ce vrea să încurajeze cât mai mulţi şoferi la un test-drive cu viitorul GT-R.

Ideea este simplă dar eficientă: din moment ce Nissan GT-R este mai rapid decât Porsche, acest lucru fiind demonstrat pe circuitul de la Nurburgring, singurul lucru pe care-l vor putea vedea şoferii de Porsche prin parbrizul maşinii atunci când vor zări un GT-R, este posteriorul.

Se pare că această iniţiativă a avut efect pentru că de la începutul acestei campanii şi până acum, numărul cererilor pentru un test-drive cu noul GT-R în Germania a crescut cu 23%.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.