Campanie inedită şi haioasă de conştientizare a siguranţei în trafic

Autorităţiile din Australia au început difuzarea unei campanii haioase pentru conştientizarea tinerilor asupra siguranţei rutiere. De data aceasta abordarea este total diferită, fără sânge pe şosea, parbriz şi fără ambulanţe în jurul unor mormane de fiare contorsionate.

Dacă marea majoritate a campaniilor destinate securităţii rutiere prezentau tot felul de accidente care mai de care mai sângeroase în speranţa că şoferii vor fi şocaţi de cele vizionate, cei din Australia au propus o campanie inedită, chiar haioasă, fară pic de sânge.

Urmăriţi trei clipuri publicitare în care mesajul este unul simplu "Ai greşit, ţi-ai pierdut permisul". Sunt prezentate situaţii penibile în care mama îşi ia baiatul de la un joc de fotbal cu prietenii, sau un cuplu aflat în cel mai romantic loc din oraş pe bancheta din spate a unui...taxi..

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.