Care sunt cele mai urâte SUV-uri din istorie?

Să alegi cele mai urâte SUV-uri din istorie poate fi, până la urmă, chestie de gusturi. E adevărat, frumuseţea este în ochii celui care priveşte, dar uniformizarea designului şi conformismul industriei auto i-a împins adesea pe producători la excese, din dorinţa de a ieşi în evidenţă.

Care sunt cele mai urâte SUV-uri din istorie? Care sunt cele mai urâte SUV-uri din istorie?

Chiar dacă gusturile pot să difere, aproape orice top al celor mai urâte maşini ale tuturor timpurilor începe cu Pontiac Aztek. Fiind un SUV, nu putem să începem această listă fără a-l pomeni, deşi există şi alegeri mai dubioase în materie de design auto decât cele făcute de Pontiac.Asta nu înseamnă că Pontiac Aztek nu a avut fanii săi, mulţi considerând Aztek ca fiind unul dintre cele mai bune SUV-uri produse vreodată. Din fericire, nu a fost un model longeviv, fiind produs doar patru ani, între 2001 şi 2005.

Prima generaţie a lui Hyundai Santa Fe s-a remarcat prin succesiunea bizară de concavităţi şi umflături, până într-acolo încât mulţi au decretat că SUV-ul coreean a fost desenat de o armată de designeri, fără ca aceştia să vorbească vreodată între ei. Din fericire, Hyundai nu a insistat cu aceste forme îndoielnice, iar astăzi putem chiar admira Santa Fe, aflat la a patra generaţie.

Încă în producţie, deşi nu pentru mult tuimp, actualul Nissan Juke este şi el un favorit al topurilor celor mai urâte maşini din istorie. Cu partea frontală care aminteşte de o broască şi rotunjimile inutile Juke nu a fost lipsit complet de interesul fanilor, mulţi considerându-l „simpatic”. 

Nu foarte departe de Chevrolet Aztek ca design, SsangYong Actyon a fost un favorit al celor care simpatizau BMW X6, dar nu şi-ar fi putut ermite niciodată unul. Deşi nu pare a fi un SUV în adevăratul înţeles al cuvântului, SsangYong Rodius pare un derivat cu cocoaşă al lui Actyon, fiind şi mai greu de privit în absenţa unui pahar de alcool.

Honda Element (2003-2011) pare o împerechere nefericită dintre un CR-V şi un camion poştal american. Adevărul nu este chiar departe, pătrăţosul crossover fiind bazat tehnic pe ruda sa mult mai populară. Din fericire, japonezii au îndulcit mai târziu imaginea lui Element.

După standardele actuale, Isuzu Vehicross ar fi putut fi considerat chiar inspirat, dar în 1999 a fost întâmpinat cu sprâncene ridicate şi zâmbete reţinute. Isuzu a înţeles repede mesajul şi a retras VehiCross din producţie un an mai târziu.

Nissan Murano CrossCabriolet părea la momentul la carea fost anunţat o glumă de 1 aprilie, dar s- dovedit a fi real. Deloc elegant, însă, şi recepţia pieţei a fost pe măsură, fiind scos din producţie după numai trei ani. Bizar, Range Rover a crezut că se va descurca mai bine cu Evoque Convertible care, deşi nu la fel de urât, a trebuit retras după numai un an pe piaţă. Apropo, cum vi se pare recent lansatul VW T-Roc Cabrio?

Lista ar putea fi mult mai lungă, şi sunt mulţi care consideră chiar şi Bentley Bentayga un model urât. Noi ne oprim aici, însă, înainte de a leza sentimentele fanilor acestor modele care, în mod surprinzător, nu sunt puţini.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.