Cela mai noi ediţii speciale şi modele Citroen la Salonul Auto de la Geneva 2012

Citroen prezintă cele mai noi ediţii speciale alături de linia DS dar şi de proaspătul SUV compact, C4 Aircross, la Salonul Auto de la Geneva 2012.

Cela mai noi ediţii speciale şi modele Citroen la Salonul Auto de la Geneva 2012 Cela mai noi ediţii speciale şi modele Citroen la Salonul Auto de la Geneva 2012

Citroen prezintă în cadrul Salonului Auto de la Geneva editia 2012, noua sa gamă premium, alături de câteva modele speciale şi inovaţii tehnologice.

Linia DS se bucură de un succes răsunator, cu peste 180.000 de vehicule vândute la nivel mondial. Aceasta continuă cu DS5 Hybrid4, primul diesel hibrid al mărcii Citroen, cu noi versiuni cu stil, Citroen DS4 si DS5 Paris Rendez-Vous, noul DS3 Racing S. Loeb, alături de DS4 Racing Concept. În plus, pentru a sărbători linia DS, Citroen a lansat de curând, în Franţa, un club dedicat clienţilor, numit Citroen DS Privilege.

Noul SUV compact Citroen C4 AIRCROSS se aliniază perfect strategiei de poziţionare premium a mărcii, o abordare care este susţinută şi de prezentarea noilor modele precum Citroen C3 Red Block, modelul Citroen C1 facelift şi Citroen Berlingo Multispace facelift.

Citroen a reuşit reducerea emisiilor de CO2 în medie cu 5 g/km prin tehnologiile e-HDi micro-hybrid, full-electric şi full hybrid diesel. Prin noua ofertă C-Zero, segmentul maşinilor electrice devine mai accesibil.

Marca a dezvoltat soluţii de mobilitate cu aplicaţii în viaţa reală precum Citroen eTouch, un sistem care poate salva vieţi, disponibil pe majoritatea modelelor gamei, şi Citroen MULTICITY, un pachet de servicii care facilitează orice călătorie. Citroen MULTICITY, serviciu care a atras peste 1.5 milioane de vizitatori într-un singur an, este deja disponibil în Franţa şi urmează să fie lansat în Germania în următoarele săptămâni. Gama de servicii oferite va fi extinsă curând cu servicii care permit călătoria în comun, precum şi utilizarea în comun a vehiculelor pentru a reduce costurile.

Alături de aceste soluţii inovatoare, Citroen continuă cercetarea sa în domeniul mobilităţii şi deschide noi căi de explorare. Mulţumită experienţei "Creative Technologie", marca a creat concept car-ul Tubik, un vehicul high-end dedicat transportului de persoane.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.