Chevrolet Camaro - NU e muscle-car?

Termenul "muscle car" defineşte esenţa maşinilor puternice americane. Care, însă, consumă şi foarte mult. Noul Chevrolet Camaro vrea să se depărteze de această imagine, după cum afirmă oficialii mărcii.

Chevrolet Camaro - NU e muscle-car? Chevrolet Camaro - NU e muscle-car?
General Motors se îndreaptă cu paşi mari către titulatura de producător partizan al ecologiei, inovaţiile tehnice prezentate recent pe conceptul Chevrolet Volt urmând a fi regăsite, în curând, pe modelele de serie.

Dar Chevrolet are, încă, o puternică reputaţie şi în domeniul sportivelor, nume precum Corvette sau Camaro ducând, inevitabil, în zona hergheliilor de cai putere însetaţi de multă benzină. Mai ales în ce priveşte viitorul Chevrolet Camaro, care deja beneficiază de o campanie puternică de marketing (a fost vedetă în filmul "Transformers"), problemele se pun la modul sensibil.

Recent, preşedintele Bob Lutz a dat de înţeles că Chevrolet Camaro ar putea fi echipat cu un motor turbo în patru cilindri - ceea ce ar însemna un sacrilegiu pentru fanii Camaro, obişnuiţi cu motoare V8 şi burn-out la semafoare. Iată că recent, Marc LeNeve, directorul de vânzări al GM North America, a declarat că Chevrolet Camaro nu va fi poziţionat ca un "muscle car", în sensul clasic al cuvântului: "principalele sale argumente vor fi economia de combustibil, designul şi motorizările V6".

El şi-a argumentat declaraţia prin rezultate ale sondajelor interne, care relevă faptul că economia de combustibil şi poluarea redusă sunt acum pe locul trei în preferinţele clienţilor Chevrolet, faţă de locul 8 acum doi ani. De asemenea, Camaro este foarte probabil să funcţioneze în viitorul apropiat cu bioetanol, existând şi planuri pentru echiparea cu tehnologia hibridă sau chiar fuel-cell, pe bază de hidrogen.

Faţă de concurenţii clasici, Ford Mustang sau Dodge Challenger, accentul pe "fuel efficiency" s-ar putea să fie un argument important în vânzări, deşi mulţi partizani ai fenomenului "muscle car" şi-au arătat dezaprobarea.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.