Chinezii nu mai cumpără Hummer

După ce americanii de la GM s-au distanţat din ce în ce mai mult de brandul propriu, Hummer, acum şi posibilii cumpărători ai brandului şi-au luat ochii de la acesta. Va rămâne Hummer al nimănui?

Chinezii nu mai cumpără Hummer Chinezii nu mai cumpără Hummer

După mai multe discuţii şi studii de fezabilitate "China Car Times" anunţă că Changfeng renunţă la cumpărarea brandului american. Totuşi Hummer va rămâne undeva la jumătate, între General Motors şi Changfeng, dar în curtea nimănui. În urma unor înţelegeri care vor avea loc în următoarea perioadă a anului Hummer va aproviziona producătorul chinez cu şasiuri iar pentru acest târg americanii îi vor susţine pe chinezi pentru a intra pe piaţa americană.

Cel mai avantajos mod prin care Hummer ar putea intra pe piaţa chineză le va fi oferit americanilor tot de chinezi, şi anume prin dealerii Changfeng, fapt ce ar putea duce la taxe mult mai mici. Asta în condiţiile în care consumul SUV-urilor este destul de ridicat pentru piaţa chineză iar de la 1 septembrie 2008 taxele percepute de autorităţile de la Beijing pentru un SUV important vor face ca preţul unui Hummer să fie cu 30% mai mare.

Supoziţii făcute pe piaţă arată că Hummer ar putea ieşi din situaţia în care se află dacă ar produce maşini mai mici, devenind astfel  un brand comercial. Iar Hummer şi-ar pierdea imaginea de care beneficiază în prezent.

Încercările americanilor de a mai ţine în viaţă cel mai costisitor brand din istoria General Motors, cel puţin până la o eventuală vânzare, par a fi disperate.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.