Cinci variante propuse pentru autostrada Sibiu-Piteşti. Care va fi cea câştigătoare?

Autor: Marius Vișan 10 nov. 2015 Știri auto

Într-o ştire publicată de HotNews sunt menţionate traseele propuse. Unul din cele cinci trasee urmareşte îndeaproape varianta originală din 2008, doar diferă puţin în zone precum Tălmaciu, Câinenii Mici sau în apropiere de Curtea de Argeş.

O altă variantă merge pe partea stângă a lacului Merişani şi ocoleşte Curtea de Argeş pentru a reveni la traseul de bază în Bălţeni. Tot din această localitate se desprinde alt traseu către Călimăneşti, care revine la drumul de bază în zona Racoviţa-Copăceni. Tot acolo ajunge şi un traseu propus, care coteşte şi el spre Călimăneşti.

Clik pentru a mări imaginea

Noua maşină a Patriarhului Daniel – GALERIE FOTO

 

GALERIE FOTO – Cel mai luxos ARO i-a aparţinut lui Nicolae Ceauşescu

 

Supercamionul lui Ceauşescu

Teoretic lucrările pentru această autostradă ar urma să înceapă anul viitor, spune ministrul Transporturilor. Primele porţiuni care vor intra în lucru sunt cei 31 de kilometri dintre Piteşti şi Curtea de Argeş şi cei 10 kilometri dintre Sibiu şi Boiţa.

Costul pe kilometru pentru cele două tronsoane, potrivit Master Planului pentru transporturi,  variază între 6 şi 8,7 milioane de euro.

Tronsonul Sibiu-Piteşti este singura porţiune lipsă din autostrada care ar urma să lege graniţa de vest cu Bucureştiul şi, apoi, cu portul Constanţa. 

Construirea celor 116 kilometri de şosea de mare viteză este estimată la 1,6 miliarde de euro. 

 

Ce maşini îţi poţi cumpăra în România cu 4.000 de euro

 

VIDEO Momentul în care un LaFerrari loveşte 3 maşini a fost filmat

 

VIDEO. După ce un biciclist în roagă să elibereze banda lui, şoferul acesta din Braşov îi arată ce poartă la el pentru „protecţie”

 

Accident cu o maşină fără RCA? Uite cum poţi primi despăgubiri

 

Cum se vede Transalpina din dronă. Magnific! VIDEO

 

O parte considerabilă din maşinile înmatriculate în România nu au RCA. Unde poţi să întâlneşti şoferi fără asigurare

 

VIDEO. Echipa Top Gear riscă închisoarea

 

GALERIE FOTO Ceva ce nu vezi în fiecare zi: un LaFerrari scos din uz, după ce a lovit trei maşini în Budapesta

 

Povestea omului care a scris istorie la Dacia: torturat 14 ore de Securitate – interogat 3 zile de Renault

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide