Citroën a sărbătorit cei 100 de ani de existenţă în cadrul Concursului de Eleganţă de la Sinaia – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 02 iul. 2019 Știri auto

Sâmbătă 29 iunie 2019,  Citroën a sărbătorit cei 100 de ani de existenţă alături de fanii săi, în cadrul Concursul de Eleganţă din Sinaia, organizat de Retromobil Club România, sub înaltul Patronaj al Alteţei Sale Regale Principele Radu al României. Special pentru acest eveniment, Citroën a amenajat o expozitie inedita Citroën#100, care a reunit cele mai cunoscute modele Citroën ale tuturor timpurilor.

Pe domeniul castelului Peleş au fost expuse 9 autovehicule Citroën care au făcut istorie de-a lungul timpului: Citroën DS Pallas (1971), Citroën DS Pallas (1973), Citroën Type HY (1974), Citroën CX Prestige (1982), Citroën GSA (1984), 2CV (1989), Citroën BX GTI (1989), Citroën Xantia Activa (1994), Citroën XM (1995), alături de cele 2 modele înscrise în competiţie respectiv Traction Avant (1951) si Citroën DS Pallase IE (1970). 

În cadrul expoziţiei Citroen#100, vizitatorii au descoperit poveştile modelelor Citroën expuse, alături de poveştile colecţionarilor prezenti la eveniment. Expoziţia a încântat generaţia tânără şi a reîmprospătat amintirile generaţiilor mai în vârstă. Pe toată durata evenimentului, s-au organizat tururi ghidate şi prezentări speciale ale modelelor din expozitie. 
“Toată lumea împărtăşeşte o istorie cu Citroën, marcă legendară, popular în sensul nobil, al cărei centenar suntem mândri să îl celebrăm anul acesta” – Linda Jackson, CEO Citroën 

Fondat în 1919, Citroën a fost primul producător din afara Statelor Unite ale Americii care a fabricat vehicule de producţie în masă. Ambiţia lui André Citroën a fost să transforme automobilele în bunuri accesibile tuturor, iar talentul şi viziunea sa îndrăzneaţă au lăsat o amprentă ce continuă şi în zilele noastre. Astăzi, Citroën se reinventează cu modele precum C3, C4 Cactus sau Suv-urile compacte C3 Aircross si C5 Aircross care pun accentul pe design, confort şi tehnologie inteligentă de ultimă generaţie.  

În 2018, Citroën a vândut 825.000 de unităţi în Europa, valoare ce a însemnat un record în ultimii 7 ani şi o creştere pentru al cincilea an consecutiv. Citroen este astăzi un brand internaţional de automobile cu o gamă completa de autoturisme şi vehicule utilitare uşoare.  

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide