Clienţii Toyota beneficiază de reduceri la service prin intermediul cardurilor de loialitate

Toyota România a lansat un nou program de loialitate prin intermediul căruia toţi clienţii pot primi gratuit un card de fidelitate pe care vor cumula până la 10% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii sub formă de discount, pe care îl pot folosi la reparaţiile sau reviziile viitoare.

Clienţii Toyota beneficiază de reduceri la service prin intermediul cardurilor de loialitate Clienţii Toyota beneficiază de reduceri la service prin intermediul cardurilor de loialitate

Toyota România oferă un program de loialitate care le permite clienţilor să acumuleze, pe un card de fidelitate, până la 10% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii. Banii adunaţi pe cardul de loialitate pot fi folosiţi apoi pentru a primi reduceri la reparaţiile sau reviziile viitoare.

„Am dorit să răsplătim loialitatea clienţilor noştri oferindu-le noi avantaje, acordate în funcţie de numărul de ani petrecuţi în reţeaua Toyota. Astfel, toţi clienţii Toyota cu o maşină cu o vechime de cel mult cinci ani pot beneficia de avantajele oferite de Cardul Toyota Smart. Acesta le permite să cumuleze pe card 5% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii, valoare pe care o pot folosi ca discount pentru orice reparaţie sau revizie ulterioară. Pentru clienţii cu maşini mai vechi de cinci ani, am pregătit cardul Toyota Celebration – prin care aceştia vor benefica de avantajul de a putea cumula pe card 10% din valoarea fiecărei reparaţii”, a declarat Radu Petrescu, Director After Sales Toyota România.

Pentru a benficia de avantajele oferite de noul Progam de Loialitate lansat de Toyota în România, clienţii pot obţine detalii de la Recepţia Service a oricărui Dealer Autorizat Toyota din România sau pe www.toyota.ro.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.