Compania Naţională de Vânzări Ford a devenit operaţională

Marca Ford va fi reprezentată în România în mod direct, renunţându-se la relaţia cu Romcar, distribuitorul principal al mărcii americane în ţara noastră.

Compania Naţională de Vânzări Ford a devenit operaţională Compania Naţională de Vânzări Ford a devenit operaţională

O dată cu înfiinţarea Ford România era de aşteptat ca şi lanţul de distribuţie să fie scurtat, Ford urmând să se reprezinte oficial direct. Astfel, a fost formată Compania Naţională de Vânzări Ford, organizaţie care este pe deplin funcţională începând cu această săptămână, ocupându-se atât de comercializarea automobilelor, dar şi de operaţiunile de service şi serviciile post-vânzare. Aceste operaţiuni vor fi coordonate de o echipă cu 30 de membri, sediul central urmând să fie în Bucureşti.

Noua companie va reprezenta un pilon important al mărcii Ford la nivel naţional, vicepreşedintele diviziei de marketing Ford Europa subliniind importanţa pieţei româneşti şi decizia de a opera direct. "România este o piaţă importantă pentru Ford în Europa. Ford dispune deja de o prezenţă puternică în România, prin fabrica de producţie de la Craiova", a declarat Ingvar Sviggum, conform MEDIAFAX.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.