Conceptul Mazda Takeri, premieră mondială la Tokyo 2011

Mazda Motor Corporation va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Tokio modelul concept Mazda Takeri, un sedan de clasă medie de generaţie viitoare.

Conceptul Mazda Takeri, premieră mondială la Tokyo 2011 Conceptul Mazda Takeri, premieră mondială la Tokyo 2011

Conceptul Takeri foloseşte noul limbaj de design Mazda, KODO - sufletul mişcării, şi duce la un nou nivel stilul de design al unui model sedan. Sub exteriorul atrăgător se află tehnologii de referinţă SKYACTIV, cum ar fi primul sistem de frâne regenerative Mazda.

Acesta transformă energia cinetică în electricitate în timpul frânării şi o stochează, folosind-o ulterior pentru a alimenta sistemul electric al automobilului. Astfel se reduce încărcarea motorului şi se economiseşte combustibil.

Acest sistem, în combinaţie cu noul motor diesel SKYACTIV-D, Mazda i-stop şi noul şasiu uşor şi aerodinamic, permite modelului Takeri să obţină o economie de combustibil foarte bună în condiţii de performanţe dinamice şi confort ridicat.

A doua premieră pentru piaţa din Japonia va fi noul SUV crossover CX-5, echipat cu o gamă variată de tehnologii inovative SKYACTIV. Noul CX-5 este primul model de serie Mazda care va încorpora limbajul de design KODO - sufletul mişcării, alături de tehnologiile SKYACTIV, ce includ motorizări, transmisii, caroserii şi şasiuri complet noi.

Cu forma aerodinamică şi uşoară, cu motorizările diesel şi pe benzină foarte echilibrate, cu sistemul Mazda i-stop şi transmisiile economice, noul CX-5 promite să livreze o experienţă superioară în condus. Gama europeană de motorizări va include propulsorul SKYACTIV-G 2.0, benzină şi SKYACTIV-D 2.2 diesel, disponibile în versiuni standard şi de mare putere.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.