Concurs Mazda

Mazda a lansat în România competiţia “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!”. Concursul s-a desfăşurat în perioada 17 mai – 24 iulie pe YouTube şi s-a adresat tuturor celor cu vârsta peste 18 ani, care împărtăşesc spiritul brand-ului Mazda.

UPDATE: Concursul “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!” şi-a desemnat câştigătorii. În urma numărării voturilor obţinute de filmele încărcate pe YouTube, au fost definiţi cei trei câştigători ai concursului. În plus, Mazda a decis să acorde un premiu special, constând într-un laptop MacBook Air, autorului celui mai creativ film înscris în competiţie.

Concursul Mazda a fost câştigat de filmul „Play. Then drive. MAZDA zoom-zoom” înscris în concurs de Catalin Podariu. Pe locul doi s-a clasat filmul “mazda zoom zoom” realizat de Ciocanau Elvis, urmat de filmul “Mazda2 - Joc de fotbal”, aparţinând Danielei Stuparu. Premiul pentru creativitate a fost câştigat de filmul “Mazda 2”, înscris în competiţie de Cercel Andrei Bogdan.

Câştigătorul locului întâi va participa, alături de partenera sa, la un eveniment internaţional de lansare Mazda. Premiul doi consta într-un laptop de ultimă generaţie MacBook Air, iar premiul trei, într-o consolă de jocuri Sony PlayStation3.

...............................................................................

Concursul constă în realizarea, prin mijloace video aflate la îndemână (camera foto/video sau telefon mobil) a unor scurte filme care să surprindă, în mod cât mai creativ, filosofia „Zoom-Zoom”. Filmele trebuie să ilustreze atribute ce se regăsesc la fiecare model Mazda – distracţie, sportivitate, dinamism, plăcerea de a conduce.

Pentru o accesibilitate cât mai mare, concursul foloseşte platforma YouTube, unde vor fi încărcate şi votate filmele realizate de către participanţi.
Înscrierea în concurs se face în cadrul secţiunii special create pe site-ul www.mazda.ro.

Câştigătorul va participa, alături de partenerul/partenera sa, la un eveniment internaţional de lansare Mazda. Premiul doi constă într-un laptop de ultimă generaţie MacBook Air, iar premiul trei într-o consolă de jocuri Sony PlayStation 3.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.