Consecinţele dure ale scandalului Dieselgate - VW plăteşte preţul trădării

Cota de piaţă a Volkswagen a scăzut pentru a opta lună consecutivă de la debutul scandalului emisiilor, în condiţiile în care BMW şi Mercedes au câştigat teren cu o nouă serie de vehicule sport, scrie Bloomberg.

Consecinţele dure ale scandalului Dieselgate - VW plăteşte preţul trădării Consecinţele dure ale scandalului Dieselgate - VW plăteşte preţul trădării

 


 Cota de piaţă a Volkswagen a scăzut pentru a opta lună consecutivă de la debutul scandalului emisiilor, în condiţiile în care BMW şi Mercedes au câştigat teren cu o nouă serie de vehicule sport, scrie Bloomberg.

Volkswagen a avut o cotă de piaţă în Europa de 25,4% în aprilie, faţă de 26,2% în aceeaşi perioadă a anului precedent, potrivit datelor furnizate de Asociaţia Europeană a Producătorilor de Automobile.

Cota de piaţă a Volkswagen în primele patru luni a fost de 23,9%, pentru prima oară când scade sub 24% din 2011.

Înmatriculările din UE au crescut la nivel general cu 9%, la 1,32 mil. de vehicule, mult peste creşterea de 5,3% a companiei germane.

În condiţiile în care VW se luptă să iasă la suprafaţă din scandalul emisiilor, BMW, Fiat şi Daimler au câştigat cotă de piaţă în Europa prin nişte modele populare de SUV-uri.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.