Corsa Urban Challenge - experienţa Urbană a Corsa(rilor)

Pe 11 iunie, Opel a invitat presa online la un eveniment cu totul special: Corsa Urban Challenge. Ni s-a promis de la început o experienţă plină de provocări, de mistere şi de probe inedite… şi nu am fost dezamăgiţi.

Întâlnirea oficială a avut loc în faţa parcului Herăstrău, de unde am plecat cu noile Opel Corsa spre Centul Vechi al Bucureştiului. Ce s-a întâmplat aici poate fi privit ca o combinaţie de self development training şi team work, unde Corsa a jucat rolul de comoara ascunsă. La eveniment şi-au făcut prezenţa câteva modele Corsa foarte bine echipate, care au fost ulterior parcate pe străduţele încurcate din Centrul Vechi. Una dintre misiunile zilei a fost să le descoperim şi să le "implicăm" în îndeplinirea probelor.

Pentru început am fost împărţiti în grupe inegale (5 grupe în total) şi ni s-a înmânat caietul cu sarcini. Prima dintre ele a fost alegerea unui nume de echipă şi, fără nici cea mai mică surpriză, majoritatea au fost o variaţie a cuvântului "Corsari". Şi de aici a început distracţia şi competiţia. Ce a încercat Opel să facă prin acest eveniment (şi a reuşit), a fost să creeze o imagine în oglindă a beneficiilor noului Corsa: provocări urbane, originalitate, flexibilitate, spirit competitiv, distracţie şi câştig! Probele ne-au pus la grea încercare imaginaţia, cunoştinţele generale dar şi abilităţile fizice.

Am avut de căutat anumite imagini pe clădirile din Centrul Vechi şi de demonstrat că le-am gasit făcând o poză cu toată echipa şi obiectul respectiv/clădirea respectivă. A trebuit să descoperim doi agenţi secreţi , ascunşi în două locuri bine "palmate", şi care ne-au supus unor provocări pentru a câştiga informaţii vitale pentru competiţie. Am fost nevoiţi să răspundem întrebărilor grele ale Domnului Escu, legate de istoria Opel, pentru a intra în posesia plicului cu destinaţia finală a competiţiei.

Doamna Escu ne-a supus unor teste psihologice dificile, şi unor capcane de tipul: "cum se bagă 7 cai în 4 spaţii goale, toţi deodata şi să nu rămână nici un cal pe dinafară?". Am făcut poze cu diverse cladiri istorice, am luat interviuri persoanelor care se aflau "la plimbare" pe tema "pe patru roţi în Bucureşti". Unul dintre filmuleţe l-a avut ca intervievat pe Sorin Oprescu. Un altul, cel al echipei din care a făcut parte şi Promotor, pe spaniolul Alberto, care auzise că traficul din Bucureşti este infernal.

Am primit bonusuri pentru implicarea maşinilor Corsa (ascunse în prealabil) în probele pe care le aveam de trecut. Şi probele au fost numeroase, 18 la număr, într-un timp relativ scurt, de fix două ore. La finalul competiţiei, ne-am reunit cu toţii într-un local select de pe Lipscani şi am aşteptat cu sufletul la gură verdictul: cine este marele câştigător? Am urmărit reclame vechi, cu primele modele Opel, în care şi-au făcut apariţia Naomi Campbell, Eva Hertzigova şi alte femei frumoase. Probele ne-au fost jurizate de Domnul Popescu, trainer de profesie, care a proiectat pe un ecran, de dimensiuni foarte mari, toate pozele şi filmuleţele pe care le-am realizat pe parcursul competiţiei.

Câştigatoare au ieşit două echipe: Corsarii şi Corsarii 2. Să fi fost blat? Echipa din care a făcut parte şi Promotor (şi a cărei denumire este cu totul şi cu totul originală, şi anume Ştrumfii Urbani), a fost şi ea pe podium, ocupând locul trei. Dar am putea concluziona că toţi participanţii la eveniment au fost câştigători: experienţa unei zile petrecute în compania colegilor de breaslă, într-un cadru primitor, presărat de istorie şi distracţie, în care a trebuit să depăşim provocările cu inteligenţă, originalitate şi umor, a fost o reuşită pentru toţi cei implicaţi.

Într-un final, câştigătorii s-au bucurat de victorie, cei învinşi au pierdut cu fair play şi toată lumea şi-a văzut de drum în condiţii de amiciţie şi bună-dispoziţie, păstrând în memorie o zi plină de noi cunoştinţe dobândite, reuşite şi distracţie. Aş putea spune că ziua de sâmbătă a fost precum noua Corsa: provocatoare, interesantă şi plină de surprize plăcute.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.