Creştere profitabilă pentru divizia Trucks a Daimler

Trendul pozitiv din sectorul vehiculelor comerciale, care s-a confruntat anul trecut cu un declin al mediei de vânzări în jur de 50 de procente, a fost confirmat în cifrele Daimler Trucks pentru al treilea trimestru al 2010. În comparaţie cu rezultatele aceluiaşi trimestru al anului trecut, vânzările “Daimler Trucks” au crescut cu 44%, la 94.800 de unităţi.

Creştere profitabilă pentru divizia Trucks a Daimler Creştere profitabilă pentru divizia Trucks a Daimler

Până la sfârşitul lunii septembrie a lui 2010, vânzările totale ale Daimler Trucks crescuseră cu treizeci şi patru de procente, până la 249.000 de unităţi, în comparaţie cu vânzările totale de 185.600 de unităţi din aceeaşi perioadă a anului precedent.

Daimler Trucks preconizează de asemenea o creştere a pieţelor de camioane la nivel global până la sfârşitul anului. Aceasta implică o creştere de cinci procente a pieţei europene, de zece până la cincisprezece procente în regiunea NAFTA, de 50% in Brazilia şi între douăzeci şi treizeci de procente în Japonia.

" Previziunile indică faptul că pieţele globale pentru camioane de mare şi mediu tonaj vor creşte cu opt procente, până la 2.6 milioane de unităţi în perioada dintre 2010 şi 2013. În ceea ce priveşte Daimler Trucks, se pare că vom reuşi în a creşte vânzările cu mai mult de patruzeci de procente, până la peste 500.000 de unităţi în timpul aceleiaşi perioade. Dat fiind acest orizont, rata rentabilităţii din vânzări de 8% este realizabil pentru Daimler Trucks pe tot parcursul ciclului de afaceri.", a declarat Andreas Renschler, membru al Consiliului de Administraţie.

Reschler a adăugat: "Previziunile pieţei ne fundamentează optimismul şi încrederea. Economia îşi revine şi, odată cu aceasta, şi cererea pentru vehicule comerciale. Este adevărat că acestea variază de la piaţă la piaţă, dar indicatorii generali sunt pozitivi la nivel global. Cu toate acestea, nu am depăşit criza complet încă. Estimez că în 2013 ne vom întoarce la nivelul cererii pe care am întâlnit-o în pieţele triadă în 2007 sau 2008."

Potrivit lui Renschler, implicarea Daimler Trucks în pieţele emergente este parte din strategia sa de globalizare pe termen lung. "In câţiva ani, când vom fi făcut cunoscute două mărci locale în China şi India şi vom fi creat o capacitate adiţională de producţie, Daimler Trucks va fi capabilă să pătrundă pe segmentele de volum din aceste pieţe şi va creşte substianţial vânzările acolo", a spus Renschler.

Asigurarea că viitoarele generaţii de produse oferă inovaţii şi chiar mai multă valoare pentru client este obiectivul strategic al celei de-a patra iniţiative a programului Global Excellence. Acest obiectiv este demonstrat de noi produse precum camionul de distribuţie pentru Europa Mercedes-Benz Atego BlueTec Hybrid şi a camionului de mic tonaj Fuso Canter, care deja îndeplineşte standardele japoneze pentru camioane de emisii şi eficienţa consumului de combustibil valabile din 2015. Un aspect important pentru Daimler Trucks sunt sistemele alternative de propulsive, prin care divizia îşi dovedeşte întâietatea în dezvoltarea sistemelor de propulsie hibride, pe gaz natural şi pe bază de baterii de combustie.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.