Hot  Criza economică loveşte lumea auto

Acum e momentul să cumperi! Dacă ai bani, promoţiile apărute ca urmare a crizei economice sunt extraordinar de atrăgătoare.

Criza economică loveşte lumea auto Criza economică loveşte lumea auto

Producătorii de maşini au fost grav loviţi de criza economică, fiecare anunţând deja închideri de fabrici, disponibilizări, reducerea producţiei şi stocuri imense de maşini. Iar cum nevoia de lichidităţi este mai mare ca oricând, aceştia au început deja să aducă oferte incredibil de atrăgătoare, care, dacă mai sunt însoţite şi de un slogan bun, vând maşinile aproape instant.

În Marea Britanie, la preţul de 20.000 de lire sterline un client poate achiziţiona un Dodge Avenger SXT 2,4i cu scaune din piele şi aer condiţionat, urmând să-l primească pe al doilea gratis. Iar cererea a fost atât de mare încât site-ul companiei a picat. Directorul dealerului doreşte să mai introducă astfel de promoţii şi a declarat: "Este incredibil. Am încercat să vindem aceste maşini pe internet pentru aproape o lună, se vindeau, dar neimpresionant. Dar când am lansat oferta două pentru una, am primit 22.000 de comenzi. Este puterea marketingului, presupun. "

Aşa este, cu adevărat puterea marketinugului, mai ales când ne gândim că înainte de lansarea acestei oferte, modelul costa 15.000 de lire. Dar chiar şi aşa, 2 la 20.000 de lire sterline rămâne o ofertă incredibilă. Iar pe măsură ce criza se va accentua, tot mai multe oferte de acest gen îşi vor face apariţia. Astfel, cine are bani, să cumpere, pentru că face o afacere foarte bună.

VEZI TOATE NOUTĂŢILE DESPRE CRIZA AUTO MONDIALĂ

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.