Cu noile modele 911 Turbo şi Turbo S, Porsche devine de neoprit. GALERIE FOTO

Vârful de gamă al seriei 911 oferă mai multă putere, un design cu linii precise şi caracteristici tehnice mai bune.

Cu noile modele 911 Turbo şi Turbo S, Porsche devine de neoprit. GALERIE FOTO Cu noile modele 911 Turbo şi Turbo S, Porsche devine de neoprit. GALERIE FOTO

2016 va aduce pentru Porsche noi piese de rezistenţă prin lansarea noilor modele de vârf din seria 911 - 911 Turbo şi 911 Turbo S. Acestea vin cu 15 kW (20 CP) mai multă putere şi un design îmbunătăţit. Încă de la lansare, modelele vor fi disponibile atât în varianta coupe, cât şi în varianta decapotabilă. 

Citeşte şi Ce PREŢURI are rivalul rusesc al Daciei Logan şi ce conţin versiunile de echipare - GALERIE FOTO

Motorul noului 911 Turbo, în şase cilindri bi-turbo, cu o cilindree de 3,8 litri, are acum o putere de 397 kW (540 CP). Surplusul de putere a fost obţinut datorită modificării valvelor de admisie din chiulasă, noilor duze de injecţie şi presiunii mai mari de combustibil. 911 Turbo S dezvoltă 427 kW (580 CP), datorită noilor turbine cu compresoare mai mari. Porsche este, în continuare, unicul producător care foloseşte turbine cu geometrie variabilă în motoarele pe benzină.

Noile maşini sport ating o performanţă la condus uimitoare, în timp ce consumul de carburant este redus şi mai mult. 911 Turbo S Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 2,9 secunde.

Viteza maximă de 330 km/h este cu 12 km/h mai mare decât în cazul modelelor precedente. 911 Turbo atinge 100 de km/h în 3,0 secunde, iar viteza maximă este de 320 km/h – cu 5 km/h mai rapid decât predecesorul. Cu toate acestea, variantele coupe consumă doar 9.1 l/100 km, iar variantele decapo-tabile 9,3 l/100 km. 

Mai multe imagini găseşti în galeria foto

Citeşte şi Asta e cel mai ciudat număr de înmatriculare din România -  FOTO

Noul volan sport GT – cu un diametru de 360 mm şi un design adoptat de la modelul 918 Spyder - vine echipat standard cu un comutator de activare a modului dorit. Acesta constă într-un inel rotativ cu patru poziţii, pentru mai multe moduri: "Normal", "Sport", "Sport Plus" şi "Individual". 

Şasiul noilor modele 911 Turbo, cu funcţia standard PASM, oferă acum o plajă de opţiuni mai largă între performanţă şi confort. În plus, 911 Turbo S oferă o gamă completă de echipare pentru un condus cât mai dinamic: sistemul PDCC este valabil ca opţiune standard, ca şi în cazul sistemului de frânare ceramic PCCB.

Noile opţiuni, disponibile pentru toate modelele 911 Turbo, includ: asistenţă la schimbarea benzii de rulare, echipată cu radar şi un sistem de ridicare pentru axa faţă, care poate fi folosit pentru a creşte garda la sol în faţă cu 40 mm, la viteze mici.

Noua generaţie 911 Turbo adoptă caracteristicile designului actualelor modele Carrera, completate de caracteristicile de design tipice modelelor 911 Turbo. Noua grilă frontală cu fantele de admisie laterale şi cu luminile LED înguste, cu dublu filament, completată de aripa gurii de admisie centrală. 

Din lateral, se remarcă jantele noi de 20 inci. Pe 911 Turbo S, de exemplu, jantele au acum şapte spiţe duble, în loc de zece. De asemenea, dimensiunile roţilor pentru modelul 911 Turbo sunt şi ele diferite: 9 J x 20, pe faţă şi 11,5 J x 20, pe spate, fiecare roată fiind cu jumătate de inci mai mare.

Mai multe imagini găseşti în galeria foto

Citeşte şi VIDEO A transformat o maşină banală într-un monstru, iar acum nu are rival

Mânerele portierelor sunt redesenate, iar atenţia este atrasă de blocurile optice spate cu design tridimensional, cu lumini de frână în patru puncte.

Odată cu schimbarea generaţiei de modele, noul sistem de infotainment, PCM cu navigare online, se găseşte ca opţiune standard şi în cockpit-ul noilor modele 911 Turbo. Acest sistem este format dintr-un monitor multi-touch cu suprafaţă de sticlă de înaltă calitate, care oferă numeroase funcţii noi de conectivitate, datorită modulul standard Connect Plus. 

Noile modele Porsche 911 Turbo pot fi comandate începând cu decembrie 2015, iar preţurile fără TVA sunt:

  • 911 Turbo - 153.742 de euro
  • 911 Turbo Cabriolet - 165.082 de euro
  • 911 Turbo S - 178.279 de euro
  • 911 Turbo S Cabriolet - 189.619 de euro

Citeşte şi ROMÂNIA LA VOLAN. Istoria Dacia, cel mai cunoscut brand românesc - VIDEO + FOTO

Citeşte şi GALERIE FOTO. Un şofer care a confundat intrarea pentru pietoni a unui supermarket cu ieşirea din parcare

Citeşte şi TEST DRIVE: În lupta din clasa medie, Renault are un Talisman norocos - VIDEO + GALERIE FOTO

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.