Cum arată Vision Mercedes Simplex, conceptul care face legătura între istoria mărcii Mercedes şi viitorul său - Galerie FOTO

Mercedes-Benz a prezentat încadrul Design Essentials 2019 de la Nisa un studiu de design denumit sugestiv Vision Mercedes Simplex. Acesta marchează o schimbare marcantă a designului mărcii germane sub noua conducere a lui Ola Källenius, fiind în acelaşi timp un omagiu adus istoriei mărcii germane.

Cum arată Vision Mercedes Simplex, conceptul care face legătura între istoria mărcii Mercedes şi viitorul său - Galerie FOTO Cum arată Vision Mercedes Simplex, conceptul care face legătura între istoria mărcii Mercedes şi viitorul său - Galerie FOTO

Intră în galeria foto

Sursa de inspiraţie pentru Vision Mercedes Simplex este monopostul Mercedes 35 PS din 1901, o maşină care a dominat cursele Race Week de la Nisa. 118 ani mai târziu, Mercedes se întoarce la Nisa pentru a aduce un omagiu istoriei mărcii Mercedes.

Vision Mercedes Simplex reprezintă o pledoarie puternică pentru lux şi inovaţie ca parte a ADN-ului mărcii Mercedes-Benz. Potrivit şefului de design al mărcii germane, Gorden Wagener, conceptul „simbolizează transformarea luxului la Mercedes-Benz”.

Conceptul este un model cu două locuri şi roţi aparente, sistem de propulsie alternativ, o interfaţă om-maşină revoluţionară şi un design care-ţi taie respiraţia. Interiorul are ca sursă de inspiraţie motocicletele şi designul nautic, în timp ce lumea modei este prezentă prin accesoriile exclusive.

Interfaţa de utilizator reprezintă viziunea Mercedes-Benz despre luxul digital, şoferului fiindu-i prezentate exclusiv informaţiile relevante la un moment dat. Combinaţia dintre frumuseţea mecanică şi conţinutuil digital inteligent este descris de designerii Mercedes-Benz cu termenul „hyoer analogue”. 

Intră în galeria foto

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.