Cum se eliberează noi plăcuţe de înmatriculare în cazul pierderii, furtului sau deteriorării

În cazul în care au fost pierdute, furate sau deteriorate comandarea unor noi plăcuţe de înmatriculare se solicită

Cum se eliberează noi plăcuţe de înmatriculare în cazul pierderii, furtului sau deteriorării Cum se eliberează noi plăcuţe de înmatriculare în cazul pierderii, furtului sau deteriorării

În cazul în care au fost pierdute, furate sau deteriorate comandarea unor noi plăcuţe de înmatriculare se solicită la sediul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor. Acolo veţi prezenta o cerere prin care solicitaţi noi placuţe şi o declaraţie de pierdere/furt sau dovada din care să rezulte că numărul de înmatriculare a fost deteriorat. 

1) Cererea solicitantului;

2) Declaraţia de pierdere/furt sau dovada din care să rezulte că numărul a fost deteriorat;

3) Cartea de identitate a vehiculului, original şi copie;

4) Certificat de înmatriculare, original si copie;

5) Numărul sau numerele de înmatriculare deteriorate;

6) Dovada de plată a contravalorii noilor plăcuţe de înmatriculare - 20 lei-placa tip A (dreptunghiulară) sau 40 lei - perechea, 23 lei-placa tip B (pătrată) sau 17 lei-placa tip C (moto);

7) Actul de identitate al solicitantului, original şi copie;

8) În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; Delegaţie;

9) Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.

Sursă: drpciv.ro

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.