Cum trişează Volkswagen Jetta emisiile când urcă pe dinamometru

Ai tot auzit despre scandalul Dieselgate, însă nu ai văzut cum anume funcţionează softul mincinos Volkswagen. E timpul pentru o demonstraţie cu Jetta.

Cum trişează Volkswagen Jetta emisiile când urcă pe dinamometru Cum trişează Volkswagen Jetta emisiile când urcă pe dinamometru

Lumea auto a fost întoarsă pe dos odată cu scandalul Dieselgate, în care Volkswagen este (deocamdată) singurul inculpat prin montarea unui program care depistează dacă testul de pe dinamometru este unul pentru măsurarea emisiilor. 

În clipul de mai jos vei vedea cum se modifică cifrele de putere şi de cuplu ale unui Volkswagen Jetta animat de un TDI EA 189, în momentul în care dinamometrul este setat pentru maşini cu tracţiune faţă (adică doar rolele din faţă se mişcă), prin modificarea automată, din computerul de bord, al parametrilor de rulare ai maşinii. 

Proprietarii ar trebui să fie, de fapt, încântaţi că maşina lor este mai capabilă decât s-a declarat oficial. Asta dacă nu ar avea o maşină pe care nu vrea nimeni s-o mai cumpere...

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.