Dacia 1310 de UN CAL-PUTERE va alerga la Red Bull Soapbox sub pilotajul Napoca Rally Academy

Vlad Cosma şi Florin Tincescu au fost desemnaţi de Napoca Rally Academy să concureze pe 14 septembrie în cadrul Red Bull Soapbox Race. Maşina lor: o Dacia 1310. Oarecum...

Dacia 1310 de UN CAL-PUTERE va alerga la Red Bull Soapbox sub pilotajul Napoca Rally Academy Dacia 1310 de UN CAL-PUTERE va alerga la Red Bull Soapbox sub pilotajul Napoca Rally Academy

Vlad Cosma, campion în Cupa Dacia, şi Florin Tincescu, vicecampion în Cupa Dacia, vor avea onoarea de a concura la Red Bull Soapbox Race cu un "prototip" Dacia 1310. Piloţii Napoca Rally Academy vor concura duminică, 14 septembrie, cu "maşina dezvoltată în atelierele NRA de la Piteşti".

"Alegerea a fost relativ simplă. Când am văzut că cei mai ţăcăniţi trebuie să câştige, opţiunea noastră a fost clară. Poate Danny Ungur ar fi intrat în discuţie, dar fizicul nu-i mai permite", a spus Marco Tempestini, liderul Napoca Rally Academy.

“Am recreat un model Dacia 1310 de curse, dar nu are nimic original pe ea. Toate piesele sunt cumpărate de la samsarii de pe lângă uzină sau din talcioc”, ne-a dezvăluit unul dintre mecanici, sub protecţia anonimatului.

“Cele două departamente, de design şi tehnic, se află la Cluj şi respectiv la Piteşti. Din păcate, în ultimele zile, conexiunea la internet nu a funcţionat aşa că nu ştim exact dacă elementele de design au fost asamblate perfect. Va fi o surpriză şi pentru mine”, a spus Vlad Cosma, pilot care se antrenează pe simulator pentru Red Bull Soapbox.

Tot în faţa televizorului se antrenează şi Florin Tincescu. “Am ales să mă uit la cele două curse din campionatul FIA GT desfăşurate la Bucureşti. Cred că aşa pot învăţa cel mai bine traseul pentru că nu avem în program nicio sesiune de recunoaşteri”, a spus juniorul Napoca Rally Academy, care anul acesta concurează în Campionatul European de Raliuri.

Inginerii din departamentul tehnic au o mare problemă în acest moment pentru că cei de la design nu au prevăzut niciun spaţiu pentru motor. “Suntem în urmă cu asamblarea pentru că nu există spaţiu pentru motor şi la noi toate maşinile de curse trebuie să aibă motor. Sunt sigur că vom avea totul gata la timp”, a spus unul dintre mecanici, care a preferat să rămână anonim.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.