Dacia a ajuns la 3% cotă de piaţă în Europa. Cu ce brand-uri se luptă direct

Dacia se pregăteşte să treacă de pragul de ...

Dacia a ajuns la 3% cotă de piaţă în Europa. Cu ce brand-uri se luptă direct Dacia a ajuns la 3% cotă de piaţă în Europa. Cu ce brand-uri se luptă direct

Dacia se pregăteşte să treacă de pragul de 3% cotă de piaţă în Europa, potrivit datelor de pe portalul carsalesbase.com, procent aferent unui volum de vânzări de circa 470.000 de maşini, produse la Mioveni, Tanger şi Casablanca.

Dacia a profitat de concentrarea pieţei auto europene fie către segmentul premium, fie către cel low-cost, în special în timpul recesiunii economice, iar brandul românesc şi-a majorat constant cota de piaţă începând cu anul 2004 atunci când a fost relansat.

Pentru prima dată în istoria mărcii Dacia, doar jumătate din maşinile vândute la nivel mondial mai sunt asamblate la Mioveni, iar restul în Maroc. Chiar şi aşa, uzina românească mizează în primul rând pe SUV-ul Duster, cel mai scump din gamă alături de noile investiţii în automatizări.

Continuarea pe Ziarul Financiar

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.