Dacia creşte spectaculos în Franţa în primul semestru

Dacia reuşeşte să compenseze colapsul pieţei interne cu o creştere foarte consistentă pe piaţa din Franţa, reuşind să devină a treia marcă non-franceză ca volum de vânzări.

Dacia creşte spectaculos în Franţa în primul semestru Dacia creşte spectaculos în Franţa în primul semestru

Dacă în România climatul economic inhibă operaţiunile Dacia (ca şi ale altor mărci de altfel, constructorul naţional şi-a găsit o altă piaţă principală. Este vorba de Franţa, acolo unde Dacia a avut o evoluţie a vânzărilor de-a dreptul impresionantă. Astfel, Dacia este marca cu cea mai mare creştere a vânzărilor în primul semestru (147%). Dacia devenit a treia marcă străină ca şi volum de vânzări cu cele 61.249 unităţi înmatriculate în Franţa plasându-se în spatele Ford (65.306 unităţi) şi Volskwagen (76.510 unităţi). În aceste condiţii cota Dacia a înregistrat o dublare ajungând la 5,1%.

Şi dacă ne referim strict la luna Iunie, evoluţia Dacia a fost una mai mult decât satisfăcătoare, vânzările crescând cu 90,2% la 12.685 unităţi. În rândul mărcilor străine, pe prima poziţie s-a plasat Volkswagen (16.606 de unităţi noi înmatriculate), următorul loc fiind ocupat de Ford (12.308 de maşini). Daciei îi urmează îndeaproape Opel, cu 12.028 înmatriculări.

Marca cea mai vândută în Franţa în primele şase luni a fost Renault cu 273.809 unităţi, urmată de Peugeot (217.338 unităţi) şi Citroen (180.524 unităţi). Astfel, PSA reuşeşte să depăşească Groupe Renault la vânzări cumulate în prima jumătate a lui 2010.

Piaţa automobilelor din Franţa a crescut în primele 6 luni ale anului cu 5,4% ajungând la 1.212.492 unităţi înmatriculate conform CCFA. În Iunie, pe piaţa franceză au fost înmatriculate 240.587 de autoturisme, în scădere cu 1,2% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.