Dacia cumpărată de Volkswagen

Greva de la Dacia nu s-a soluţionat încă, aşa încât această farsă de 1 aprilie (preluarea Dacia de către concernul VW) a avut un succes destul de mare. Sperăm, totuşi, ca situaţia la Dacia să se rezolve cât mai repede şi cu rezultate bune pentru toţi cei implicaţi

Dacia cumpărată de Volkswagen Dacia cumpărată de Volkswagen
Greva de la Dacia durează de nouă zile, dar cererile salariale au fost refuzate în continuu de Renault, acesta considerând că o creștere a cheltuielilor cu salariații români nu ar mai justifica profitabilitatea fabricii. Potrivit unor surse din conducerea Dacia, oficialii Renault au hotărât să-și mute activitatea în Rusia, unde deja erau asamblate modele Logan în colecții CKD iar Renault a cumpărat de curând o mare parte din Lada.

Precum anunțam anterior, Volkswagen se afla în ultima vreme în căutarea unei locații pentru extinderea capacității de producere dar și pentru începerea asamblării unui model concurent pentru Dacia Logan. Dar șansa producătorului german s-a arătat astăzi, când oficialii Renault i-au făcut o ofertă de preluare a uzinei de la Mioveni pentru suma de 1 miliard de euro. Prin această tranzacție, Volkswagen reușește să-și extindă capacitatea de producție dar și să elimine, pentru câteva luni, principala concurență. Conform surselor mai sus menționate, există zvonuri conform cărora sindicaliștii români au fost mituiți de germanii de la Volkswagen, terifiați de boomul de vânzări al modelului Logan.

Întrebat cum va soluționa problemele salariale, Martin Winterkorn, CEO Volkswagen, a declarat în exclusivitate pentru Promotor.ro că angajații Dacia au fost foarte bucuroși de venirea mărcii germane în România, acceptând să lucreze pe salariul actual pentru o perioadă nelimitată de timp. De asemenea, suma de 1 miliard de euro plătită pentru producătorul român este de așteptat să fie recuperată în primii ani datorită vânzărilor excelente pe care le va înregistra viitorul model Volkswagen Logan și Volkswagen Sandero, ce se vor transforma în scurt timp în isterie națională, mai ales în condțiile în care primele modificări introduse la fabrica din România vor fi reprezentate de montarea motoarelor TDI de 1,4, 1,9 și 2.0 litri.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.