Dacia Duster - plusuri şi minusuri ale lui Dacia Duster

Majoritatea covârşitoare a comentariilor userilor exprimă părerea de rău referitor la nematerializarea în producţie de serie a lui Dacia Duster. Să vedem, din punct de vedere al designului, cam care sunt punctele forte şi slabe ale conceptului românesc.

Dacia Duster - plusuri şi minusuri ale lui Dacia Duster Dacia Duster - plusuri şi minusuri ale lui Dacia Duster

LUNI 23 MARTIE, DACIA DUSTER ESTE ÎN ROMÂNIA!

O VEZI LIVE PE www.promotor.ro, începând cu ora 12:00

Mai întâi, să ne referim la rezultatele micului sondaj promotor.ro "Ce notă îi daţi noului concept Dacia Duster?". Unde, deloc surprinzător, două treimi dintre răspunsuri (aproape 4.000 de voturi) au fost pentru nota maximă 5.

Totuşi, apare un semn de întrebare relativ la următoarea notă cea mai votată, adică nota 1. Oare 13% dintre voi chiar credeţi despre acest concept că e un eşec sau e vorba de o confuzie, mulţi considerând nota 1 drept calificativ maxim?

Concluzia, raportată şi la comentarii, este că Dacia are încă destui detractori, dar într-un procent mult mai mic decât fanii mărcii naţionale. Care, cu ocazia Salonului Auto Geneva 2009, au avut un motiv foarte serios de bucurie, datorită conceptului Dacia Duster.

Din răspunsurile voastre, iată care sunt principalele 5 plusuri şi 5 minusuri ale lui Dacia Duster:

Plusuri

  1. designul general: modern, inovator, futurist, arogant (!), cursiv
  2. spatele: stopuri reuşite, idee interesantă "aripi", aspect
  3. interiorul: modularitate, acces, aspect
  4. farurile şi grila
  5. roţile

Minusuri

  1. farurile: nu sunt complementare cu stopurile, aspect "adormit", de ce alungite
  2. oglinzile: trebuiau poziţionate mai jos
  3. interiorul: auster, nu denotă spirit modern, nu respiră calitate
  4. uşile laterale: lipsa celei de-a doua portiere în dreapta, decupare dizgraţioasă
  5. semnalizatoarele

Avem, însă, şi câteva păreri ale unor oameni avizaţi din domeniul designului auto

Gaseste 5 plusuri si 5 minusuri ale conceptului Dacia Duster!

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.