Dacia ne surprinde cu un Duster 4WD 1.2 TCe Turbo cu Start/Stop

Dacia primeşte, alături de motorul de 1,2 litri turbo, şi sistemul de tracţiune integrală, alături de sistemul de eficientizare a consumului Start/Stop. Suntem pe drumul cel bun, deci.

Dacia ne surprinde cu un Duster 4WD 1.2 TCe Turbo cu Start/Stop Dacia ne surprinde cu un Duster 4WD 1.2 TCe Turbo cu Start/Stop

Urmând politica universală de downsizing, Dusterul lansat la Geneva are sub capotă un motor de 1,2 litri, turbo, care dezvoltă 125 CP şi 205 Nm – performanţe comparabile cu un motor aspirat de 2,0 litri, conform declaraţiilor producătorului. Momentul merită trecut în istoria producătorului ca „primul model Dacia care vine cu o motorizare Euro 6” – producătorul urmând să aducă şi restul modelelor din gamă la standardele Euro 6.

Cei 205 Newtoni-metru sunt disponibili între 2.000 şi 3.000 rpm, 90% din totalul de cuplu motor fiind disponibil încă de la 1.500 rpm. În plus, etajarea cutiei de viteze în şase trepte – cu primul raport scurt şi cu ultimul, cât de lung se poate – aduce beneficii utilizatorului atât în incursiunile off-road, cât şi la drumurile întinse.

O altă premieră pentru Dacia este echiparea cu sistemul Stop&Start, care, după cum prea bine ştii, salvează combustibil prin oprirea motorului atunci când maşina staţionează, pornindu-l imediat ce simte pedala ambreiajului apăsată. Conform standardelor NEDC, Dusterul TCe 1.2 4x4 consumă 6,4 l/100 km, cu emisii de 145 g/km. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.