Daimler Trucks merge pe creştere

Camioanele Mercedes-Benz s-au vândut în luna august 2011 mai bine decât în orice altă lună a ultimilor trei ani, iar perspectivele grupului sunt foarte optimiste.

Daimler Trucks merge pe creştere Daimler Trucks merge pe creştere

Daimler Trucks rămâne pe un trend ascendent, în ciuda creşterii riscului economic din pieţele internaţionale. Compania germană a reuşit să vândă în luna august a anului trecut mai multe camioane decât în orice altă lună, începând cu sfârşitul anului 2008, iar începutul primului trimestru din 2012 va aduce atingerea capacităţii maxime în producţia de camioane.

Daimler Trucks a vândut 256.618 autovehicule până la sfărşitul lunii august 2011, ceea ce înseamnă o creştere de 18 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În plus, în august 2011, compania a vândut 39.090 unităţi. De asemenea, cei de la Daimler Trucks sunt optimişti şi în ceea ce priveşte lunile ce urmează.

Cererea de automobile continuă să crească rapid pe noile pieţe. Vânzările pentru autoturisme şi pentru autovehicule comerciale uşoare ar putea să crească cu 40 de milioane pe an, începând de acum până în 2020. În consecinţă, Daimler Trucks îşi extinde capacitatea în special pe pieţele emergente. De exemplu, BharatBenz va deschide o fabrică de producţie în India în Aprilie 2012, iar Daimler Trucks extinde parteneriatul cu Kamaz în Rusia.

Şi în Statele Unite ale Americii perspectivele rămân pozitive, Daimler Trucks preconizând creşteri de piaţă de 30-35 de procente. În ciuda triplului dezastru de la începutul acestui an, Japonia pare să se îndrepte din nou spre creştere, iar cererea mare de servicii de transport rutier şi transport maritim din 2011 va face posibilă creşterea economică la acelaşi nivel ca înainte de dezastrul natural.

Noul Mercedes-Benz Actros este rezultatul unei investiţii substanţiale de mai bine de 10 ani de muncă, peste 20 de milioane km de teste, şi peste mai mult de 2 miliarde de euro cheltuite pentru dezvoltarea şi producţia acestei tehnologi. Noul camion Actros stabileşte nivelul de referinţă în rândul concurenţilor săi în materie de manevrabilitate, confort şi economie de consum.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.