Diferenţele între Duster-ul românesc şi Duster-ul rusesc

SUV-ul Duster va fi produs şi în Rusia, cel mai probabil ca Renault Duster. Însă nu doar sigla mărcii va fi diferită, ci şi alte lucruri.

Diferenţele între Duster-ul românesc şi Duster-ul rusesc Diferenţele între Duster-ul românesc şi Duster-ul rusesc

Conform informaţiilor de pe blogul Dacia Duster 4x4, versiunea Renault Duster care se va construi în Rusia va avea câteva diferenţe faţă de Dacia Duster pe care o cunoaştem deja.

După cum se poate vedea din schiţa planşei de bord a modelului care se va produce în Rusia, consola centrală are suficient de multe modificări. În primul rând, remarcăm un spaţiu deasupra gurilor de aerisire centrale, care se pare că va adăposti ecranul unui sistem de navigaţie, opţiune destinată nivelelor superioare de echipare.

Dacia Duster care se va produce in Rusia va avea cateva modificari fata de Duster-ul actual

Apoi, instalaţia audio este mai evoluată decât la Duster-ul actual, urmând a beneficia de un ecran generos şi de o altă amenajare a butoanelor. Butoanele pentru comanda geamurilor electrice vor fi mutate pe portiere, iar inserţiile din plastic imitând lemnul sau aluminiul vor fi înlocuite cu unele de o calitate mai bună.

Se pare că Duster-ul ruşilor va putea fi comandat şi cu o instalaţie de climatizare automată, care va fi plasată în acelaşi loc de până acum, la baza consolei centrale. Ceea ce rămâne de văzut dacă nu va însemna un acces mai greoi la butoane.

Pentru Duster-ul fabricat la ruşi se pare că va fi disponibil un diferenţial blocabil pe spate, care va înlocui cel cu alunecare limitată LSD de acum. Vestea bună este că această opţiune va fi disponibilă, din 2011, şi pe modelel româneşti, dar încă nu avem o confirmare în acest sens.

La nivelul motorizărilor, va exista şi o versiune de vârf: un motor pe benzină de 2,0 litri şi 140 CP, echipat standard cu o cutie de viteze cu 6 trepte, existând şi opţiunea unei cutii automate cu doar 4 trepte. Pentru piaţa rusească se pare că va fi disponibil şi un motor de 1,6 litri de doar 90 CP.

Modelul care se va fabrica în Rusia va avea şi modificări exterioare faţă de Duster-ul românesc, acestea urmând a se regăsi la nivelul grilei, pragurilor şi aripilor, dar şi al spoilerelor faţă/spate. De asemenea, paleta coloristică pentru caroserie va fi mai bogată.

Deocamdată nu ştim oficial dacă aceste modificări le vom regăsi şi pe modelul fabricat la Piteşti, dar acest lucru ar fi binevenit, 2011 fiind un moment prielnic pentru un mic update al lui Dacia Duster. Mai ales că de la anul Duster va fi exportată şi în Marea Britanie, o piaţă destul de exigentă.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.