Două milioane de Mazda6

Mazda Motor Corporation a anunţat că producţia Mazda6 a ajuns la sfârşitul lunii august la 2 milioane de unităţi. Mazda6 a înregistrat această cifră în 8 ani şi 6 luni de la ieşirea pe piaţă a primei generaţii în februarie 2002 la fabrica Hofu numărul doi din prefectura Yamaguchi.

Două milioane de Mazda6 Două milioane de Mazda6

Această realizare marchează al doilea cel mai scurt timp (după Mazda3), de la lansarea în 2002 a gamei de modele care respectă filosofia Zoom-Zoom, pentru un model să atingă numărul 2 milioane.

Producţia primei generaţii Mazda6 a început în 2002 şi a reprezentat modelul principal al noii generaţii de produse Mazda, menit să personifice mesajul brandului Zoom-Zoom. Mazda6 este un automobil de clasă medie care combină stilul spotiv cu performanţe excepţionale de condus, prima generaţie Mazda6 primind multe aprecieri pozitive din partea clienţilor. În plus, a câştigat peste 130 de premii internaţionale, inclusiv în 2003 titlul prestigios de Maşina Anului în Japonia.

Mazda6 a fost redesenată complet în 2007 aliniindu-se astfel la conceptul "Zoom-Zoom evolution", fiind construită pe şi dezvoltând punctele forte ale primei generaţii, astfel că performanţele de mediu şi de siguranţă au fost semnificativ îmbunătăţite. În februarie 2009 noului model european Mazda6 i-au fost acordate cinci stele, ratingul maxim oferit de Euro NCAP .

În prezent Mazda6 este produsă la fabrica Hofu numărul 2 din Japonia, la AutoAlliance International în Michigan şi la fabrica din Changchun, provincia Jilin, China. Producţia globală Mazda6 din perioada ianuarie - august 2010 s-a situat la 164.000 unităţi, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Seita Kanai, Senior Executive Officer responsabil de Cercetare şi Dezvoltare a declarat: "Mazda6 este unul dintre modelele esenţiale care a ajutat la stabilirea imaginii globale a brandului Mazda. Am fost managerul programului de dezvoltare a primei generaţii şi am în continuare un ataşament deosebit faţă de această maşină extraordinară. Sunt recunoscător celor peste două milioane de clienţi din întreaga lume care au cumpărat o Mazda6. Aş vrea să mulţumesc fiecărui client în parte."

Mazda va continua să producă maşini care te invită la volan, sunt fun de condus şi pe care vrei să la conduci din nou, automobile care au performanţe remarcabile de mediu şi de siguranţă în balanţă cu plăcerea de a conduce.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.