După ce am văzut pozele ne-a curs o lacrimă (galerie foto)

De ce dispar lucrurile bune

După ce am văzut pozele ne-a curs o lacrimă (galerie foto) După ce am văzut pozele ne-a curs o lacrimă (galerie foto)

Am vorbit zilele astea despre Skyline-ul din ’57 şi GT-R-ul din 2015, despre STI-ul S208 lansat ca pâinea caldă, proaspăt scos din cuptorul de cai putere al japonezilor. Când am vorbit de ele am adus vorba şi de Evolution. O istorie atât de mare care înseamnă o muncă din 1990, o lansare în 1992 şi  un sfârşit prematur în 2016. A mai fost o ediţie finală, au fost zvonuri de resurecţie, visuri şi neîmpliniri, din păcate. Un lucru ne-am spus: dacă va fi să revină, maşina asta o să revină tot ca un 4-n linie, turbo, cu 300+ cai putere. Şi va rămâne o compactă hatchback sau sedan, Ralliart sau nu, 100% underground racing.  

Am sperat degeaba 3 ani pentru că Mitsubishi vine în 2017 cu o maşină în nota gamei pe care s-a concentrat. Facem SUV-uri, nu mai avem timp de fiţele ultraşilor cu Evo-urile din capul lor. Trebuie să vindem, să facem oamenii fericiţi cu maşini cocoţate. Aşa pare că s-a vorbit prin birourile Mitsubishi de câţiva ani până azi. Ne mirăm ca mai există Lancer-ul – şi ăla pentru Japonia mai mult decât pentru oricine.

Aşa că Mitsubishi s-a prezentat la ea acasă cu o surpriză de Evolution. Nici numele nu a mai rămas din maşina asta pentru că a mai prins un “e” în faţă – e-Evolution.

Capii companiei, a cărei strategie de marcă este dictată de către Renault-Nissan, spun că maşina este un SUV electric 100% de înaltă performanţă. Maşina are 3 motoare electrice. Unul este montat pe puntea faţă, celelalte două sunt pe spate, acolo unde, dacă ar fi motoare la fel, ar livra 66% din putere.

Mitsubishi nu a vorbit încă despre partea care ne interesează cel mai mult, cea care atestă dacă într-adevăr este o maşină performantă. Nu ştim nimic despre ce scot cele 3 motoare şi înc e proporţii compun cuplul total pe care îl primesc cele 4 roţi. Astfel ne-am fi putut face o idee despre carcaterul 4x4 al SUV-ului electric. Şi pentru că este o maşin – concept, nu ştim nici detalii despre un model de serie, cu atât mai puţin o dat de lansare pentru e-EVolution. 

Autor Alexandru Banu

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.